بهترین نوع شرکت جهت ثبت شرکت

بهترین نوع شرکت جهت ثبت شرکت

بهترین نوع شرکت جهت ثبت شرکت

دومین کشور بزرگ در شرق میانه می باشد، دارای یک اقتصاد بزرگ است و آن را دوم در جهان واقع کرده که آن را به ذخایر گاز طبیعی می شود. پس، بسیاری از سرمایه گذاران خارجی درباره راه اندازی یک شرکت در ایران فکر خواهند کرد.

نوع های نهادهای کسب و کار در ایران

به عنوان یک کارآفرین خارجی که قصد دارد به سرمایه گذاری در ایران، شما می توانید از چند نوع از نهادهای کسب و کار مثل شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی عام، نماینده یا دفتر شعبه را انتخاب کنید.

• نوع نهاد کسب و کار می باشد که معمولا توسط سرمایه گذاران ترجیح شرکت سهامی خصوصی می باشد. برای موفقیت ثبت این نوع شرکت، شما لااقل نیاز به  دو کارگردان و سه سهامداران. اهمیت ندارد که اگر آنها شهروندان ایرانی می باشند یا نه. حداقل سرمایه که باید پرداخت شود 40 $ است.

• نوع دیگری از نهاد کسب و کار پیدا می شود راحت شرکت خصوصی با مسئولیت محدود، که  لااقل نیاز به  دو کارگردان و سه سهامداران می باشد. باز هم، ملیت خود است هیچ اهمیتی نخواهد داشت. یکی از مزایا این می باشد که مورد نیاز پرداخت شده تا سرمایه حداقل 1 $ است و که در مراحل ثبت نام را در حدود سه هفته به طول انجامد.

تاسیس یک شرکت در ایران

چند مرحله آسان به دنبال دارد اگر یک سرمایه گذار خارجی می خواهد به عنوان سمبل یک شرکت در ایران (در صورت شرکت سهامی خاص) باشد.

بسیاری از کارآفرینان خارجی کشور برای این واقعیت را انتخاب کنید که مالیات برای نیروی کار کم می باشد، سهام این شرکت می تواند 100٪ خارجی متعلق به و روند ثبت نام می تواند با سرعت و ارزان، و همچنین تحت عنوان اجاره و یا در حال اجرا از کسب و کار خود را.

بهترین نوع شرکت جهت ثبت شرکت

بهترین نوع شرکت جهت ثبت شرکت

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید