ثبت شرکت در شهر انزلی

معرفی منطقه آزاد انزلی

انزلی به عنوان بزرگترین بندر در قسمت جنوب دریای خزر، دارای قدمتی  طولانی در حمل و نقل بین ایران و اروپا. می باشد

واقع چهل کیلومتر مربعی بندر انزلی، منطقه آزاد انزلی یک جایی مناسب جهت ذخیره سازی، ترانزیت می باشد، و دوباره حمل و نقل اجناس به آسیای مرکزی می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی و برتری های منطقه آزاد انزلی از منابع انسانی ارزان و وارد کار در صنایع کشاورزی و مابقی خطوط تولید و امور تجاری. منطقه آزاد انزلی می باشد در کنار خط ساحلی جنوبی دریای خزر قرار گرفته  است. در این منطقه تجاری، امور مربوط به حمل و نقل و شیلات 350 و 160 سال پیش از تاریخ بوده است. انزلی بشهرستانی است در برای نخستین بار در ایران جهت لذت بردن از نعمت برق در سال 1900 میلادی شده است و دو سال قبل از آن بود که شبکه ارتباطی تلفن و  پل و  کاخ و برج و ساعت و ساختار موج شکن و فانوس دریایی و اسکله و حیات وحش پناهگاه و بندر انزلی تالاب  بین المللی پوشش 18،000 هکتاری با پرندگان دریایی و نیلوفرهای آبی، زیادی از جزایر کوچک و بزرگ، بازاذهای هفتگی محلی بازار، و سواحل ماسه پر زرق و برق در بین جاذبه های توریستی و آثار تاریخی بندر انزلی به چشم می خورد.

در میان پنج کشور همسایه دریای خزر، ایران و بندر انزلی یکی از شلوغ ترین بنادر می باشد و آن را عظیم ترین بندر در شمال ایران می دانند. این است با توجه به محل زندگی خود را در راه ترانزیت شمال و جنوب و کشورهای جنوب شرقی آسیایی و  کشورهای خلیج فارس و جمهوری های آسیای میانه و  روسیه و اروپا در نظر گرفته زیادیمهم می باشد.

ویژگی های جغرافیایی و مزایای ثبت شرکت در انزلی

منطقه آزاد انزلی در امتداد کریدور ترانزیت شمال و جنوب بین المللی واقع شده است و  به عنوان راهرو حمل و نقل  آسیا و اروپا از قرن بیست و یکم بوده است. از طریق روسیه، این راهرو متصل به هلسینکی بندری در شمال اروپا به بنادری در شمال و جنوب دریای خزر و بنادر خلیج فارسی و سپس به کشورهای جنوب و شرقی آسیا.

  • لذت بردن از جایگاه برتر به دیگر بشریت مقرر گردیده دریای خزر متصل می باشد.
  • نزدیکی به بنادر آستراخان و لاگان در کشور روسیه، در ترکمنستان، در قزاقستان و کشورباکو در جمهوری آذربایجان است.
  • داشتن دسترسی به بازارهای کشورهای مستقل مشترک المنافع از روش راه های آبی مناسب می باشد.
  • نزدیکی به فرودگاه بین المللی شهر رشت و در اختیار داشتن تجهیزات ناوبری کامل می باشد.
  • در حال نزدیکترین مناطق آزاد به تهران و همچنین غیره صنعتی و مراکز پر جمعیت ترین عنوان بازارهای هدف می باشد.
  • به طور کامل از حیث مساحت مشخص و داشتن تمام اطلاعات جغرافیایی سایت
  • نزدیکی به عظیم ترین ذخایر نفت و گاز در کل دریای خزر.
اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید