ثبت شرکت در پیام

ثبت شرکت در پیام

ثبت شرکت در پیام

آشنایی با منطقه ویژه اقتصادی پیام برای ثبت شرکت در پیام

پیام منطقه ویژه اقتصادی (PSEZ) می باشد در جهت تبدیل شدن به قطب اقتصادی استان البرز تازه تاسیس. پیام منطقه ویژه اقتصادی می باشد که نزدیک ترین SEZ به شهرستان پایتخت تهران، با 3600 هکتار. منطقه در 10،000 HEC. از خاک فرودگاه بین المللی پیام در کرج جهت توسعه دادن حمل و نقل هوایی و حمل و نقل پستی، انبار کالا، فروشگاه سرد، خدمات بسته بندی، محصولات بهره وری، خراب شدنی و زمان کالاهای حساس صادرات می باشد.
پیام فقط SEZ در منطقه با امتیاز فرودگاه و خطوط هوایی خود می باشد.نزدیک به مرکز صنعتی، اقتصادی و کشاورزی تهران، با دسترسی راحت به راه آهن، مترو و دیگر بزرگراه مرتبط. برای جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی پیام فرصت های مساوی و امکان سرمایه گذاری برای افراد ایرانی و خارجی در هر مقیاس همکاری، افزون بر تضمین سرمایه گذاری خارجی با توجه به جاذبه و قانون حمایت از سرمایه گذاری خارجی و آزادی سرمایه گذاری انتقال و درآمد کسب نموده از آن ایجاد نموده است، با هیچ قانون مانع اداری. افزون بر این، ورودی رایگان دارا می باشد، بدون عوارض گمرکی برای کالا، ماشین آلات و مواد اولیه تا زمانی که در منطقه استقرار یافته باشد، با امکان صادرات کالا از منطقه بدون تشریفات گمرکی.
پیام فرودگاه فرودگاه محموله بین المللی قرار گرفته در کرج از 40km البرز استان تهران، ایران می باشد. این فرودگاه در سال 1990 تاسیس گردید.

امور پستی خاورمیانه
منطقه همه امور پستی از شرق میانه در آینده نزدیک را اداره خواهد کرد، او اشاره دارد. همانطور که در مقررات، نزدیک به 10 کشور تبدیل خواهد گردید کشورهای عضو گروه پستی منطقه ای می باشد. همه امکانات سخت افزاری و نرم افزار خواهد گردید در فرودگاه پیام با همکاری فرودگاه Office.20 ساله فرستاده راه اندازی گسترش بیشتر از مساحت 10،000 هکتار و دارای وسیع ترین باند و فرودگاه امکانات حتی برای هواپیماهای باربری.

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید