خصوصیات شرکت موفق

شرکتها معمولا با یک ایده شروع می شوند قصد دارند: یک ایده، یک محصول، و یا یک فرهنگ می باشد که بنیانگذاران آن  مختلف است- یکی که خارج از غرفه در میان زیادی از. آنها امیدواریم که از نوع شرکت می باشد که دیگران به دنبال تقلید و افراد با هوش تری می خواهد برای کار.

و در حالی که هر صاحب کارآفرین و کسب و کار می داند که چقدر مهم می باشد به تمرکز بر روی کار در دست، را به یک مرحله در یک زمان، جایی در پشت ذهن خود، آنها می توانند سرمایه گذاری خود را تصور تبدیل کردن به یکی از آنهایی که بزرگ بوده که می ایستد آزمون زمان می باشد.

چه معدود شرکت هایی که آن را در زمان طولانی از هزاران که  متمایز می کند: که این سوال را مطرح میشود؟ اقداماتی که کارآفرینان توانسته در اوایل به صحنه را برای موفقیت پایین جاده را چه افرادی می باشند؟

در اینجا نه نقشه اساسی برای موفقیت کسب و کار باشد. این استراتژی شرکت را قادر به افزایش زیاد.

محصولات می باشد که همواره ارائه یک تجربه مشتری ممتاز. اپل پخش در آغاز MP3، سایت موسیقی آنلاین، موبایل های هوشمند و یا تبلت بسازد. آمازون اولین خرده فروش آنلاین نمی باشد. تاجر جو اولین بقال متخصص بوده. اما محصولات و خدمات خود به صورت دائم لذت مشتریان نمایان گردیده توسط آنها چه خواهند داشت یا نیاز در راه بوده که رقبا می تواند حتی نزدیک باشند.

مالکیت معنوی دستیابی به موفقیت بوده که رقبای نتوانسته در اطراف طراحی نمایند. ما می دانیم که کوالکام می سازد پردازنده و نرم افزار برای موبایل های هوشمند. ولی این غول فن آوری بی سر و صدا از شرکت خود را در اختراع ثبت گردیده برای رسیدن به موفقیت CDMA و سایر فن آوری های بی سیم هسته ای می باشد که، امروز، در بسیاری از گوشی های همراه در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. سال ها و سایرین بزرگ صرف توسعه تکنولوژی دستیابی به موفقیت آن، آوردن آن به بازار، و دفاع از مالکیت معنوی آن می باشد.

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید