مزایای منطقه آزاد کیش جهت ثبت شرکت در کیش

مزایای منطقه آزاد کیش جهت ثبت شرکت در کیش

مزیت های منطقه آزاد کیش جهت ثبت شرکت در این جزیره و بهره بردن از معافیات مالیاتی

جزیره کیش، گوهر خلیج فارس

جزیره کیش دارای  وضعیت منحصر به فرد در منطقه استراتژیک پارسی واقع شده .خلیج فارس در میان جزایر بزرگ و کوچک متعددی است.  جزیره کیش بسیار زیبا و جذاب و گیرا است که  آنجا از زمان های قدیم به عنوان مروارید خلیج پارس شناخته می شده است. ساحل های آرام آن با آبی زلال ماسه های مرجانی،  و نمکی که تماما انرژی های منفی بدنتان را با تنها یک بار شنا کردن در آبش برطرف میکند و آرامشی بارو نکردنی به شما هدیه میدهد، در نور آفتاب درخشش ماسه ها  ساحل را می پوشاند و مناظر زیبایی برای تعطیلات شما به ارمغان می آورد.

آب های روشن ساحل  به مسافران و گردشگران فرصتی می دهد که برای مشاهده چند متر زیرعمق دریا و تماشای حرکات زیبای ماهی ها تلاشی انجام ندهند. گیاههای متنوعو انبوه و درختان بومی، همچنین آب و هوای مطبوع  و دل انگیز هفت ماه از سال خاطره زیبا  و برجسته ای را در ذهن همه ایجاد می کند که از جمله ویژگی های جزایر ایران نیز به شمار میرود.

جزیره کیش در تمام طول تاریخ بسیاری از گردشگران، مسافران و نویسندگان را به خود جذب کرده . در وصف این جزیره افراد شاخصی از جمله Niarkhous,فرمانده نیروی دریایی یونان که در ۲۲۵ سال قبل از میلاد به کیش آمده بود و درمورد طبیعطش نوشته و مارکو پولو، ابن بطوطه و حمدالله مستوفی، و همچنین خانم فاطمه آل علی،نویسنده کویتی معاصر که در فوریه ۲۰۰۲ به کیش، این جزیره که به “گوهر در تاج پادشاه”مشهور است سفر کرده  و تجربه متفاوت داشته مطالبی زیبا گفته اند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نحوه تغییر اساسنامه یا تصویب اساسنامه جدید

جغرافیا

جزیره کیش با مساحت تقریبی ۹۰ کیلومتر مربع، جزیره ایست با ۱۸ کیلومتر در خط ساحلی جنوبی کشور جمهوری اسلامی ایران واقع شده است. این جزیره شکل بیضی  زیبا ۱۵ کیلومتر طول و در هفت کیلومتر گستردگی دارد.

فاصله از کیش به شهر تهران ۱۰۵۲ کیلومتر از هوایی  می باشد. فاصله کیش از شهر اصفهان که یکی از مهمترین مراکز توریستی و تاریخیست در حدود ۱۲۰۰ کیلومتر است و  هر سال هزاران نفر بازدید کنندگان بین المللی به این شهرستان  می آیند .

نقشه برداری 

کیش  جزیره ایست تقریبا صاف با ارتفاع متوسط ​​ ۲۲ متر از سطح دریا، بالاترین منطقه از این جزیره (در شرق) ۴۵ متر ارتفاع از سطح دریا دارد

امتیاز شما به این مقاله post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *