نحوه ثبت نام الکترونیکی جهت ثبت شرکت

نحوه ثبت نام الکترونیکی جهت ثبت شرکت :

 

دستورات ثبت نام الکترونیکی شرکت ها و موسسات :

در اجرای تعهدهای قانونی از توجه به ماده 12 سیستم اداری توسعه و مبارزه با قوانین فساد، و همچنین تبصره (2)، ماده 27 قانون مدیریت خدمات دولت و همچنین بر ماده 48 اجتماعی 5 فرهنگی اقتصادی و طرح های توسعه سیاسی IR ایران و به منظور توقف ارجاع متقاضیان به مقامهای دولتی و ارائه به مشتریها با خدمت رسانی الکترونیکی، از این زمان به بعد، همه فرآیندهای مرتبط با اختلاط، ثبت نام و تغییرات شرکت ها و موسسات باید الکترونیکی انجام گیرد و با توجه به قوانین و مقررات تعیین شده در اینجا :

ماده 1 :

تمام برنامه های کاربردی مربوط به اختلاط، ثبت نام و تغییرات شرکت ها و موسسات باید الکترونیکی و از طریق سایت ثبت می شود همه متقاضیان ملزم به پر کردن فرم های مربوطه از اختلاط، ثبت نام و تغییرات، موجود در وب سایت، ارائه اطلاعات مرتبط و به کسب کد رهگیری منحصر به فرد، داده شده توسط وب سایت، بعد از پذیرش نهایی از نرم افزار.
تبصره 1: وب سایت اختصاص یک کد رهگیری به هر نرم افزار پذیرفته شده می باشد. در تمام مرحله ها، به متقاضی توسط پیامک اطلاع داده، حاوی کد رهگیری، از پیشرفت در / فایل خود را.
تبصره 2: همه اعلام هاو اطلاعیه ها برای تصحیح اشتباهات یا غیر از ثبت نام از یک ورودی مشخص، متقاضی باید از آنها آگاهی پیدا کند، خواهد شد در وب سایت آپلود و متقاضی می تواند آن را با / کد ردیابی خود دسترسی انجام دهید.

ماده 2 :

پس از دریافت نرم افزار اختلاط، رجیستری شرکت بررسی نام پیشنهادی این شرکت و تقاضا دهنده اطلاع، الکترونیکی، از پذیرفته شدن یا امتناع از نام پیشنهاد شده می باشد. اگر نام پیشنهادی تایید شده است، متقاضی می بایست اصل اسناد و مدارک و کد رهگیری به رجیستری شرکت ثبت اسناد و املاک و مستغلات ثبت نام از استان که در آن محل زندگی قانونی از نهاد حقوقی وجود دارد ارسال انجام دهد.
تبصره: تقاضا دهندگانی که تغییرات را به این شرکت فرستاده اند باید اصل اسناد و مدارک و کد رهگیری به رجیستری شرکت ثبت اسناد و املاک ثبت نام واقعی استان که در آن محل زندگی قانونی از نهاد حقوقی هست، بلافاصله بعد از ثبت نام تغییرات خود را در وب سایت ثبت کند و  کد رهگیری دریافت کند.

ماده 3 :

بعد از دریافت مدارک تقاضا دهنده و مقایسه با اصل مدارک، رجیستری شرکت باید نگاهی اقدامات لازمه برای ارائه نسخه پیش نویس، شناسایی تقاضا دهنده و اخذ / امضای خود او، به عنوان شده در این ، به شرطی که برنامه دریافت مطابق با قوانین و مقررات مرتبط باشد.

ماده 4: اگر تحت قضاوت مقامات مربوطه، درخواست انجام دهد نیازهای برآورده نشده باشد و یا آنها بدانند ناقص است، متقاضی باید از خطا و یا نقص اطلاع پیدا کند و در زیر مقاله تحت ماده 1. متقاضی باید هر گونه نقص درست ارائه شده در اسناد طی  30 روز، در غیر این صورت، همه مدارک ارسال شود بازگشت از طریق اداره پست و هر گونه بررسی ممکن می باشد در معرض قرار دادن اطلاعات جدید در وب سایت و گرفتن کد رهگیری جدید می باشد.

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید