نحوه دریافت گواهی سمتا


گواهی سمتا به منظور همکاری شرکت ها با نیرو های مسلح شامل وزارت دفاع، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سایر ارگان ها صادر می شود. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه اخذ این گواهی و مزایای دریافت مجوز سمتا صحبت کنیم:

نحوه دریافت گواهی سمتا

برای دریافت گواهی سمتا ابتدا لازم است شرکت ثبت شده داشته باشید. گرید دار بودن و قدیمی بودن شرکت نیز به تسریع روند دریافت مجوز کمک می کند. سپس باید یک وکیل از سمت شرکت که دارای وکالت کاری است با مراجعه به قسمت بازرگانی اداره مورد نظر و ارائه مدارک اقدام به درخواست گواهی می کند.

نکته:  اگر قبلا با هر یک از ادارات نیرو های مسلح قرارداد دارید، می توانید با شماره همان قرارداد اقدام به دریافت گواهی سمتا نمایید.

مدارک لازم برای گواهی سمتا

 

  • تمامی مدارک شرکت
  • تمامی مدارک هویتی اعضای شرکت
  • وکالت نامه نماینده شرکت
  • تکمیل فرم امنیتی
  • انجام امور امنیتی در صورت لزوم

مزایای دریافت گواهی سمتا

 

نتیجه گیری

 

در پایان موسسه راه روشن به عنوان نماینده رسمی گواهی سمتا آماده می باشد تا برای دریافت گواهی سمتا، مشاوره رایگان و سپس انجام تمامی مراحل صفر تا صد را انجام دهد.

3/5 - (3 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «نحوه دریافت گواهی سمتا»

  1. داود نوری خانقاه

    با سلام و خدا قوّت
    بنده مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت آبتین شیمی صنعت در شهرک صنعتی شکوهیه قم هستم که زمینه فعالیت در پمپ فیلتر تجهیزات اتصالات و قطعات شیمیایی اسیدی و سایشی اعم از تولید تامین تعمیر و غیره را بصورت دانش بنیان و عضو جامعه مخترعین و مبتکرین ایران از سال ۸۳ دارد .
    با تماشای سایت شما ان شاءالله تمایل به همکاری یافتم .
    ارادت و التماس دعای فرج

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید