چگونه شرکت خود را از ضرر نجات دهیم

کاهش هزینه های غیر لازم و آزاد کردن پول نقدد :

شناسایی هزینه های اضافی، بخشی از کسب و کار می باشد که در مرحله اول تاسیس شرکت و در ادامه همواره مورد توجه قرار می گیرد. ” اگر مشتریان در زمان پرداخت مشکل داشتند و به آسانی نمیتوانند پرداخت انجام دهمد و هزینه های شرکت بیش از اندازه بالا می باشد، در نظر مدیران تلاش کل مجموعه برای فرار از هزینه های غیر ضروری مانند فضای اداری و یا سیستم های تلفن پرهزینه لازم می باشد. راه دیگر فروش تجهیزات استفاده نمی شود و یا نقدی کردن فروش در قبال چک های چند ماهه می باشد.

مربوط به بودجه :

اگر بدهی هایشما تمامی ندارد، پس احتمالا به این معنی بودجه فعلی این شرکت واقعا در بحران واقع است. ایجاد یک بودجه طبق وضعیت مالی جاری کسب و کار اجباریست و از درآمد کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید که بیش از توان خود هزینه نخواهید داشت. هزینه هایی مانند هزینه های ثابت ماهانه خود را مانند اجاره و ابزار و صورت حساب. اختصاص بخشی از بودجه برای مبالغ مختلف، مانند: تولید مصالح. جولی وُلِش، یک برنامه ریز مالی و حسابدار در کانزاس سیتی مو، اضافه می شود که دارندگان کسب و کار باید بسیار از آنچه به پرداخت بدهی های خود را مال باید تخصیصو آنها را مدیریت نمایند. اگر شما بدهی کارت اعتباری، برای مثال، اطمینان حاصل کنید که شما بیش از حد از اعتبار خود برای پرداخت بدهی ها استفاده ننمایید در خلاف این ، او می گوید، بدهی های خود را طبق برنامه معین حفظ و آن را سالیانه به پرداخت نمایید. یک راه ارزان برای کمک به پیشگیری از بودجه و مبالغ استفاده از نرم افزار های حسابداری مانند  Microsoft accounting می باشد که به صورت زنده برنامه های مالی خود را میتوانید مدیریت نمایید،سیستم مدیریت انبار، فروش و مشتری حتی مبتنی بر وب، دارا باشید.

اولویت بندی پرداخت کردن بدهی :

برای روبرو شدن با بالاترین نرخ بهره های مالی بدهی در کسب و کار جری سیلبرمن مدیر اجرایی شرکت بِرگر نیوجرسی در این مورد کسب و کار کوچک متذکر می شود تجدید ساختار بدهی  احتمال زیاد به این معنی است که تمرکز انرژی خود را کمتر در پرداخت از کارت های اعتباری تلف نمایید. با این حال، اگر کسب و کار شما بدهی تضمینی و تکرار پذیر داشته به این معنی  که اگر مثلا طلبکار همان تامین کننده قسمتی از کار شما می باشد شما به طور پیش فرض کار در مقابل بدهی را پیشنهاد می کنید و اطمینان یابید که پرداخت این بدهی به اینگونه به یک اولویت به عنوان بدهی خوب، تبدیل گردیده اینگونه هر دو طرف در زمان مناسب کار خود را تحویل میدهند.

صحبت کردن با طلبکاران :

با توجه به وضعیت مالی که شما در آن قرار دارید و مشکلات کسب و کار یک طرح که سپس، سوال کنید که آیا آنها مشکلات که ممکن باشد از راه گفت وگو شرایط پرداخت بهتر می باشد. اگر طلبکار کند ارائه نمی کند، درخواست یک برنامه کاهش پرداخت و یا یک مقدار حل و فصل می کند. آن را روشن – بی اینکه خواستار – که “کمتر آنها حاضر به دریافت و یا بیشتر آنها حاضر به کاهش بدهی خود را، سریع تر شما به آنها پرداخت کنید،” او می گوید. فقط اطمینان یابید که شما می توانید انتها خود را از معامله انجام شود. بدترین چیز مالک کسب و کار می تواند انجام گیرد راه اندازی یک طرح بازپرداخت با بستانکار و به طور بدیهی، او می گوید.

تحکیم تسهیلات خود :

تحکیم وام خود را به یک پرداخت مورد برنامه ریزی قرار گرفته که اجازه می دهد به شرایط پرداخت بهتر باشد کاهش هزینه های ماهانه بدون ضرر رساندن به اعتبار را،  گویا می باشد. سناریوی بهترین حالت تحکیم وام های چند در کوتاه مدت را در یک بسته طولانی مدت می باشد.

دنبال های مشاوره :

صحبت با طلبکاران می تواند از یک تجربه دلخراش درست و سودمند اداره گردد اگر طلبکاران تمایل به همکاری با شما دارند، از یک سازمان مشاوره های اعتباری درخواست کمک کنید در حالی که این سازمان های غیر انتفاعی  معمولا برای مدیریت قرضه فقط به مصرف کنندگان کمک ارائه می دهد، بعضی بر اساس تلفیقی از  خدمات مشاوره مرکز مشاوره اعتباری با کسب و کار کوچک نیز  کار می نمایند. اما مسائل بدهی کسب و کار پیچیده تر می باشد. همیشه توصیه مشاوره و یک وکیل به دنبال آن عدم ورشکستگی شرکت را جدی در نظر بگیرید.

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید