چگونه یک ثبت شرکت خوب و سود ده داشته باشیم؟؟؟

  •  آیا یک ابداع انجام دادید؟؟؟
    هر کس آنچه را که موردنیاز برای شروع یک شرکت. این که می گویند که ایده خود می باشد درخشان نیست. این فقط یعنی که شما ممکن است ویژگی های شخصیتی که مسئولیت رسیدگی به راه اندازی یک شرکت از خود را ندارد.
  • پیش از سرمایه گذاری هر زمان و یا منابع، خود را بسنجید و ببینید اگر شما برخی از صفات معمولی از یک کارآفرین. آیا شما انگیزه، توانایی به انطباق و اعتماد به نفس؟ آیا شما انعطاف پذیر؟
  • توسعه یک ایده 
    آیا تنها شروع یک کسب و کار به خاطر چیزی در رواج می باشد و شما فکر می کنم تجاری آن پول را. توسعه یک مفهوم کسب و کار می باشد که شما در مورد پرشور مرتبط به چیزی است که شما تجربه دارید. از آنجا، آمده تا با یک محصول یا خدمات که فکر می کنید می تواند زندگی مردم را افزایش دهد.
  • آزمون معقول
    وقتی که شما بر روی یک ایده حل و فصل، کشف کردن که چطور شما می توانید آن را به واقعیت تبدیل نمایید. آیا محصول یا خدمات چیزی که مردم می خواهند و یا احتیاج دارید؟ آیا شما خواهید توانست سود فروش آن؟ آیا محصول کار انجام می دهد؟
  • نوشتن کسب و کار
    طرح کسب و کار جامد راهنمای شما رفتن به جلو. آن را نیز برای ارائه ایده خود را به سرمایه گذاران بالقوه لازم می باشد. طرح کسب و کار شما باید یک بیانیه ماموریت، خلاصه شرکت، یک خلاصه اجرایی، خدمات یا محصول تحویل داده شده، یک توصیف از یک بازار هدف، پیش بینی های مالی و مبالغ بهره برداری باشد. اطلاعات لازم در مورد چگونه برای نوشتن یک طرح کسب و کار در SBA.gov.
  • شناسایی بازار 
    حتی اگر شما ممکن می باشد برخی از علاقه به کسب و کار خود را تشخیص دهید، شما نیاز به انجام مشق شب بیشتر هستید. ارزیابی بازار، هدف قرار دادن مشتریان به احتمال قوی به خرید. انجام یک ارزیابی رقابتی
  • تعیین مصرف ها
    انجام تحقیقات بیشتری و یافتن عوامل هزینه های استاندارد در این صنعت. نه تنها این کمک شما را مدیریت کسب و کار خود را  موثر تر، سرمایه گذاران می خواهند بدانند که این
  • بودجه
    هنگامی که شما تعیین چه مقدار پول شما باید به کار با، کشف کردن چه مقدار از آن به منظور توسعه محصول یا خدمات شما و ایجاد یک طرح بازاریابی می باشد.
  • یافتن سرمایه گذاران
    شما در حال رفتن به نیاز به نوعی از بودجه برای شروع ، چه از پس انداز خود را، کارت های اعتباری، وام، کمک و یا سرمایه گذاران. پیداکردن یک سرمایه گذار که اشتیاق خود را به اشتراک خواهد گذاشت، کسی فکر می کنید ،می توانید با کار.
  • گوش دادن به سرمایه گذاران 
    این که آیا آن را دوست دارید، سرمایه گذاران انجام می گویند در شرکت شما. و شما نیاز به گوش کردن به مشاوره و یا پیشنهاد خود را. اما این به معنی این نیست که شما باید به انجام آنچه آنها به شما بگویم
  • راه اندازی یک سیستم پشتیبانی وسیع
    شما در حال رفتن به سرمایه گذاری هستید مقدار زیادی از زمان و منابع را به سرمایه گذاری کسب و کار جدید خود را. واضح است که خانواده خود در هیئت مدیره  باشد. آنها باید متوجه باشند که این فرایند به چالش کشیدن مالی و احساسی
امتیاز شما به این مقاله post
پیشنهاد ما برای مطالعه:  جواز کسب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *