انواع شکل های برند

انواع شکل های برند

انواع شکل های برند

3D مارکس:

معمولا، علائم سه بعدی حاوی شکل محصولات خود و یا بسته بندی آنها، بسته و … با توجه به عمل به تازگی توسعه یافته، IIPO برنامه های کاربردی برای علائم سه بعدی را قبول می کند. علاوه بر مدارک لازم برای تشکیل پرونده علائم تجاری عادی و علائم خدماتی، همه ابعاد (یعنی جلو، بالا و سمت) باید به وضوح نمایش داده شود.
جمعی / گواهی مارکس:

علامت جمعی به یک علامت تجاری  برای شناختن محصولات از یک گروه از کشاورزان، تولید کنندگان، تجار و … یا در یک شهر، شهرستان و منطقه ای از یک کشور می باشد. جهت ثبت نام از علامت جمعی، متقاضیان باید هم گواهی محضری صدور کرده توسط یک مرجع صالح تزیین (مثل اتحادیه های کارگری، اتاق بازرگانی / صنعت، و … شهرداری) گواهی حق خود را به استفاده از علامت، و یا یک نسخه گواهی شده از خانه و یا هر گواهی ثبت نام کشور دیگری می باشد.

علائم خدماتی:

با توجه به قانون جدید، که ژوئن 2003 موثر بوده، تقاضاکنندگان می توانند علائم در کلاس های خدمات بین المللی (35 تا 45) ثبت نام نمایید.
قبلا همه علائم خدماتی در کلاس 32. به عنوان روش احترام و لازم ثبت نام کرده بودند، تکمیل یک برنامه کاربردی برای علائم خدماتی مثل دیگر علائم تجاری می باشد.

رنگ مدالها:

علامت رنگ ممکن می باشد ثبت و حفاظت شده در ایران؛ با توجه به یک عمل اخیر، IIPO برنامه های کاربردی برای علامت رنگ می گیرد. تقاضاکنندگان ملزم به وضوح رنگ ها و توصیف محض از رنگ کافی می باشد به عنوان IIPO طبقه بندی علائم رنگ با توجه به طبقه بندی بین المللی از عناصر فیگوراتیو از علائم. باید گفت که، رنگ به خودی هستند قابل ثبت نمی باشد، اما علائم تجاری تک رنگ و یا چند قابل ثبت هستند. علائم تجاری رنگ ها در رنگ های چاپ نمی باشد، اما رنگ های مربوط در نرم افزار علامت تجاری، علامت تجاری و گواهی روزنامه رسمی می باشد. افزون بر این، یک نمونه از علامت رنگ در IIPO برای مرجع عمومی در دسترس می باشد.

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید