لوگو

Marketing and promotional campaign. Brand awareness building. Branded workshop. workshop organized by brand, useful marketing event concept. Bright vibrant violet vector isolated illustration


موضوع برند و لوگو در این روز ها برای کسب و کارها اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده به گونه ای که هزینه های گزافی صرف بالابردن ارزش آن می کنند.

همانطور که معلوم است واژه برند و لوگو معنای متفاوتی دارند اما بهم وابسته اند،اما ممکن است جداگانه معنی ندهند.

اسمی که برای کار خود انتخاب می کنید ممکن است بعد ها معروف شود در حدی که برند شما آن اسم باشد ولی لوگو یک نماد و نشان از اسم شماست که در صورت ساده بودن در ذهن ها می ماند.

بهترین گزینه برای داشتن برند مشهور، ابتدا طراحی لوگوی مناسب(ساده و شیک) و پس از آن ثبت آن نماد برای کار شماست.در مرحله ی بعدی کار روی کیفیت و زیبایی محصول و تبلیغ آن برای فروش بیشتر است.

برای مثال شما صاحب یک رستوران تازه تاسیس هستید. نام زیبا و با مفهومی برای آن انتخاب کرده و آن را به ثبت می رسانید.سپس اسم تایید شده را برای یک طراح لوگو ارسال می کنید.

طراح پس از ارزیابی و انجام چند اتود اولیه نظر شمارا درباره لوگو می پرسد. در  صورت تایید شما فایل برای سازمان علامت تجاری ارسال می شود.

طرح شما تایید شد.

حالا نوبت شماست که با کیفیت خوب غذا و مشتری مداری نام خوبی از خود به جای بگذارید.

همزمان شما می توانید با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و گذاشتن مسابقات مختلف و اندکی تخفیف به بهترین کار خود تبدیل شوید.

اگر مایل به مشاوره رایگان از سمت ما هستید با راه روشن تماس بگیرید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی در موسسه راه روشن

 

امتیاز شما به این مقاله post

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!