تفاوت بین یک شرکت نوپا و یک شرکت کوچک

گر شما در صنعت و فن آوری مهارت داشته باشید، و یا در یک مرکز فناوری مانند سیسکو ، هنگ کنگ و نیویورک، این احتمال هست که شما و یا کسی که آشنا است در روند مفهوم و یا حتی راه اندازی شرکتش و یا زندگی اش  کاملا متفاوت است.

شرکتی نوپا می باشد که اغلب به سادگی تجارتش را با یک کسب و کار کوچک جدید اشتباه گرفته حقیقت این می باشد که بین این دو تفاوت هست.

چه شرکت نوپاست؟

سالها، برای سرمایه گذاران این مشکل ساز بوده است که میان راه اندازی کسب و کار کوچک، و شرکتهای بزرگ چه تفاوت گسترده ای وجود دارد، اما یک ایدئولوژی (و سازمان) با راه اندازی و گرفتن ایده از شرکتهای کوچکتر تا رسیدن به شرکت های بزرگ رشد می یابد ؛که مستلزم استراتژی های متفاوت بودجه و KPI است.

با توجه به کارآفرینانی مانند استیو جابز، راه اندازی یک «سازمان موقت طراحی  به جستجو برای یک مدل کسب و کار با قابلیت اطمینان بالا و قیاس پذیر می باشد .” یک راه اندازی، که او در زمینه صنعت فن آوری استدلال می نماید می بایست کوتاه برای “راه اندازی با شرایط انعطاف پذیر بوده “، که نه تنها کسب و کار خود را اثبات نماید، بلکه با این سرعت قابل توجه رشدی که در بازار فعلی وجود دارد برای تجارتش پشتوانه کافی باشد. این اولین تفاوت عمده بین راه اندازی و کسب و کار کوچک و بزرگ می باشد.

قیاس پذیر” برای تبدیل  یک شرکت نوپا به یک شرکت بزرگ

به عنوان مشاور و بنیانگذار یک کسب و کار قیاس پذیر  شرکت با بازار جهان است. از روز اول مقصود رشد و راه اندازی یک  شرکت بزرگ است او اعتقاد دارد که او در سراسر بعدی “ایده بزرگ”، که احساسات را تحریک نمودن صنعت، به مشتریان از شرکت های موجود، و یا حتی ایجاد یک بازار جدید  است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تفاوت شرکت حقیقی و حقوقی

این در تضاد از یک کسب و کار کوچک می باشد، که در ایالات متحده اداره مشاغل کوچک (SBA) می باشد “به طور مستقل و متعلق به اداره، برای نفع سازمان یافته.”

در نتیجه، نیروی محرک دو مدل کسب و کار متفاوت را دارا می باشد: هدف از بنیانگذار راه اندازی با یک مدل کسب و کار مقیاس پذیر و تاثیرگذار برای دریافت بازار در حالی که هدف از صاحب کسب و کار کوچک به شروع کار در یک محل امن در بازار محلی می باشد.

فروشگاه های مواد غذایی، اغذیه فروشی، سالن مو، لوله کش، برق، و … سهم خود را به اقتصاد محلی نمی تواند مقایسه بنماید با این حال، برای بهتر یا بدتر از آن اغراق آمیز تا اطمینان یابید، دومی مدل غالب کارآفرینی در ایالات متحده می باشد انگیزه نهایی در پشت یک کسب و کار کوچک اساسا متفاوت از راه اندازی مقیاس پذیر می باشد.

شرکت نوپا(تاره تاسیس)

تابع سازمانی راه اندازی شده به جستجو برای یک مدل کسب و کار با قابلیت اعتمادبالا و اعتبار و قیاس پذیر می باشد، به معنی این است که بنیانگذار راه اندازی باید  این سه عملکرد اصلی را داشته باشد:

به ارائه یک چشم انداز از یک محصول با مجموعه ای از ویژگی ها می پردازیم

برای ایجاد یک سری از فرضیه در مورد همه مدلهایی از مدل کسب و کار: مشتریان چه کسانی می باشند؟ کانال های توزیع کدامند؟ چگونه ما ساخت و تامین مالی شرکت، و غیره را انجام دهیم.

به سرعت اعتبار شرکت با خرید اول درست مشتریان می باشد که مشتریان این رفتار را به عنوان مدل اعتماد پذیر خود میپسندند یا نه که آیا مدل (که او اذعان می دارد آنها به ندرت انجام می دهند).

پیشنهاد ما برای مطالعه:  اسامی قابل قبول برای ثبت شرکت

با توجه به این تعریف، که اگر چابکی و نوآوری که یک بار در روزهای آغازین از کسب و کار بوده است. می ایستد که یک بار در مدل کسب و کار ثابت شده باشد عملکرد سازمان باید تغییر به تولید نتایج و اجرای درست مدل تجارتش نماید؛ در بسیاری موارد به از بین بردن ایرادها تلاش نماید.

شرکت نوپا دارای بودجه ای متفاوت است

ما در راه روشن آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستیم

امتیاز شما به این مقاله post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *