ثبت شرکت در ارگ جدید

ثبت شرکت در ارگ جدید

ثبت شرکت در ارگ جدید

ارگ جدید کجاست؟

ارگ جدید می باشد که در فاصله 10 کیلومتری از قسمت شرقی بم در استان کرمان واقع گردیده است. منطقه را پوشش می دهد تقریبا مساحت 2100 هکتار، که به مساحت 1000 هکتار تعلق دارد به منطقه ویژه اقتصادی به عنوان در هر تصویب کابینه بدون K18283T / 59479 در تاریخ 1997 ژوئیه 21 و قسمت باقی مانده است برای ساخت و ساز از یک مجموعه مدرن مشخص گردیده با رفاه، جهانگردی و امکانات مسکونی.
اگرچه ارگ ​​جدید می باشد که در مرز کویر واقع گردیده، آن مستلزم منابع آب کافی به علت بارش فراوان در کوه های اطراف. متوسط درجه حرارت در فصول گرم از مقدار در سال به 37 درجه سانتی گراد، در حالی که کمترین درجه حرارت در فصول سرد سال یک رکورد از 4 درجه سانتی گراد نمایان می کند. این نوع خاص از درجه حرارت به عنوان یک مزیت از منطقهمی باشد که مناسب برای هر فعالیت صنعتی و کشاورزی در نظر گرفته خواهد شد.
اقتصاد در ارگ جدید منطقه ویژه اقتصادی،پیش از تأسیس آن، بر اساس کشاورزی می بوده. یکی از مشخصات که افتراق منطقه را ازسایر نقاط کشور وجود محصولات مختلف کشاورزی، درختان متعدد از مناطق گرمسیری، تاریخ، مرکبات، انگور، انار، گیاهان پچ، محصولات تابستان، حبوبات و انواع زیادی از منطقه سرد می باشد درختان و پسته. امکان کشت این محصولات را ثابت نموده در منطقه به یک منطقه خیلی پربار در جنوب شرقی ایران.
محل حقوقی
مطابق بند. (D)، توجه کنید 25 قانون برای طرح پنج ساله دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، در سال 1993 برای حمایت از محصولات داخلی، گسترش صادرات غیر نفتی و تایید اقتصاد منطقه فعال تر، دولت مجبور به ایجاد مناطق حفاظت گردیده ویژه در مرزهای ورود و یا گروه ها آداب و رسوم داخلی، در قسمت های خاصی از کشور با ظرفیت لازم برای این منظور مجاز شد.
همانطور که در ماده (2) اجرایی قانون همان قانون، فعالیت مجاز در مناطق :
1) تعمیر و نگه داشتن از محصولات در اعتماد
2)آسان نمودن و تسریع دسترسی به کالاها، از جمله مواد اولیه، ماشین آلات و دیگر محصولات داخلی، به منظور ایجاد صحنه صاحبان فعالیت نزدیک به مصرف کنندگان داخلی برای حمایت از تولید داخلی دولت می باشد.
3) پردازش محصولات و یا تغییر برای دستیابی به ارزش افزوده اضافه با استفاده از پتانسیل های.
4) فراهم نمودن امکانات لازم برای خریداران طیف داخلی و خارجی برای دسترسی به کالاهای لازم خود را در این مناطق دارا هستند. ساخت بازارهای تجاری منطقه ای نزدیک تر می باشد و در حال توسعه دولت تجارت خارجی می باشد.
5) ایجاد زمینه در جهت فعالیت های تجاری منطقه ای در حالی که با توجه به بازارهای کشورهای آسیای میانه، قفقاز و فراتر از آن، ارتباط با آسیا، اروپا و سایر کشورها و همچنین عملیات مفید از این بازارها با استفاده از همه امکانات حمل و نقل داخلی و خارجی، صادرات و صادرات مجدد .
6) جذب سرمایه و داخلی / امکانات خارجی جهت فعالیت در بالا برای دستیابی به اهداف لازم در حالی که رعایت قواعد و مقررات مربوط.

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید