ثبت شرکت در قشم مراحل و مزایای آن

موقعیت آب و هوا و جغرافیا

مساحت جزیره قشم از ۱.۴۹۱ کیلومتر می باشد که در ۵۶. ۱۶ طول شرقی و ۲۶. ۵۷ عرض جغرافیایی شرقی واقع گردیده است. جزیره قشم در قسمت جنوب ایران و در خلیج فارس  و در ۲۲ کیلومتری جنوب بندر عباس واقع گردیده است. تاثیر گرفته از سیستم گرم و استوایی و موسمی دمیده از عربستان سعودی و کویر، آب و هوا از جزیره گرم و استوایی که توسط سیستم کم فشار مدیترانه قرار دارد. میزان بارش بسیار کم می باشد و فصل بارش از نوامبر شروع می گردد و تا فوریه دما به طور متوسط ۲۶ درجه سانتیگراد می باشد، به مدت چهار ماه آب و هوای گرم به مدت ۸ ماه از سال می باشد ، رطوبت بالاتر از ۸۰٪ است و در جزیره آب و هوای سرد و معتدل برخوردار می باشد.

پتانسیل های خاص برای سرمایه گذاری های گوناگون و ارائه فرصت ها جهت سرمایه گذاری در قشم است

زیرساخت های موجود گوناگون مثلا فرودگاه ها، اسکله کاوه با ظرفیت ۱۰۰٫۰۰۰ پناهگاه  و  . منابع عظیم گاز طبیعی موجود در جزیره، وجود میدان های نفتی در اطراف جزیره مانند جزیره نفت خیز هنگام و نزدیکی به کشورهای خلیج فارس پارسی و نزدیکی به سرزمین اصلی و وجود جاده ها و بزرگراه ها و بهره مندی از امکاناتی مانند آب و پوشش بیشتر بخشی از جزیره و برق و سیستم های ارتباطی و  فیبر نوری و وجود شهرک های صنعتی و جاذبه های توریستی و سواحل دیدنی و جذاب و پتانسیل خوبی برای گردشگری بوجود آورده است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  ثبت شرکت یعنی چی

فرصت های گردشگری مناسب جهت ثبت شرکت در قشم

منطقه آزاد قشم از فرصت های گردشگری عظیمی برخوردار می باشد از جمله پارک جهانی قشم   و جغرافیایی بکر و سواحل با شکوه و زیبا در اطراف جزیره با بیش از ۳۵۰ کیلومتر طول  جاذبه های طبیعی و توریستی مثلا جنگل های حرا و غار نمک و خلیج دلفین ها و غار خورباس و بازارهای متعددو هزینه های  نسبتا کم و معقول می باشد ، فرصت های بزرگ جهت گردشگران، چه داخلی و خارجی ایجاد کرده و برای رسیدن به جزیره کافی است و به راحتی از راه زمینی و هوا و یا دریا قصد سفر کرد.

هتل و زیرساخت های حمل و نقل موجود در منطقه آزاد قشم با توجه به ازدیاد تعداد مسافران و گردشگران ورودی به این جزیره، به ویژه در پاییز و زمستان و هتل ها موجود می باشند خواسته های گردشگران را کمتر برآورده گردانند .

امتیاز شما به این مقاله post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *