خدمات ثبت شرکت آنلاین شد!

در روز های کرونایی و سخت شدن رفت و آمد داخل شهر، بسیاری از مشاغل به دنبال آنلاین کردن کسب و کار خود هستند.

بسیاری از رستوران ها و ادارات غیر حضوری کار انجام می دهند. اکثر فروشندگان رو به فروش اینترنتی آورده اند و استفاده از فضای مجازی برای کسب درآمد افزایش یافته است.

با این حال هنوز بسیاری از شرکت ها و ادارات دولتی هستند که این روند را تسریع نمی کنند و همچنان با صف های طولانی از مراجعه کنندگان خود استقبال می کنند. این روش هم به سلامت همشریان آسیب می زند، هم روند خدمت رسانی به آنها مختل می شود که مشکلات گوناگونی را برای مردم پدید می آورد.

 

اداره ثبت شرکت ها هم از این دسته ادارات است که همچنان حضوری به این روند ادامه می دهد در حالی که خیلی راحت تر از سابق می توان ثبت شرکت انجام داد.

حالا چگونه می توان آنلاین ثبت شرکت کرد؟

شما می توانید با استفاده از سامانه ثبت شرکت ها و بارگذاری مدارک خود تمامی مراحل کاری خود را در منزل انجام دهید و در صورت بروز مشکل آن را با کارشناس ثبتی خود در میان بگذارید.

 

ثبت برند آنلاین هم داریم؟

اداره مالکیت معنوی که مخصوص ثبت برند می باشد نیز به تازگی در حال آماده شدن برای انجام خدمات به صورت آنلاین است. می توان استعلام برند انجام داد یا حتی نمونه های ثبت شده را در سامانه مشاهده نمود.

دریافت ایزو غیر حضوری شد؟

دریافت ایزو نیز در جمع این خدمات می باشد که به تازگی به صورت غیر حضوری کار درخواست کنندگان را انجام می دهد. کسانی که در زمینه مواد غذایی ، شیرآلات بهداشتی، بتن و دیگر حوزه های اجباری برای استاندارد می خواهند گواهینامه ایزو دریافت کنند نیز می توانند بسیار راحت به کارشناس در سامانه به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و با دادن مدارک مربوطه شروع به فعالیت استاندارد خود کنند.

 

شما می توانید در منزل بمانید و با پرداخت هزینه کمتر نسبت به شیوه های حضوری نسبت به انجام امور خود اقدام کنید و سلامت بمانید.

مطمئن باشید که کارشناسان در حوزه های مختلف برای انجام امور  شرکتی، ثبتی و سایر خدمات مربوط به سرعت به کار های شما رسیدگی می کنند.

 

 

 

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید