ثبت برند

خدمات ثبت شرکت

موسسه ثبتی و حقوقی ثبت راه روشن با کادری مجرب زیر نظر وکلای با سابقه با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. سامانه تخصصی ثبت شرکت راه روشن افتخار دارد ، با داشتن تجربه درخشان در امور ثبت شرکت ها و با نوآوری در نحوه ارائه سرویسهای خدماتی مربوط به ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، افزایش و کاهش سرمایه ، نقل و انتقال سهام ، رتبه بندی شرکت ، اخذ ایزو ، اخذ کارت بازرگانی ، اخذ جواز تاسیس ، اخذ پروانه بهره برداری و انجام کلیه امور مالی ، مالیاتی و بیمه ای مربوط به شرکتها در حداقل زمان ممکن و با کمترین میزان حضور مشتریان در طی فرآیند ثبت شرکت ، به انجام رساند. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران ، وکلا ، صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان ، اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود. مشاوره رایگان در کلیه زمینه های حقوقی ثبتی اولین گام ما در ارائه خدمت است.

⇐شرکت با مسئولیت محدود⇒

شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هر یک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود حداقل سرمایه می بایست یکصد هزار تومان باشد. لازم به ذکر است که بر خلاف ثبت شرکت سهامی خاص این مبلغ به هیچ حسابی واریز نخواهد شد.

⇐شرکت سهامی خاص⇒

شرکتی است از انواع شرکت های سهامی که بین سه نفر یا بیشتر تشکیل می شود و سرمایه آن به سهام تقسیم می شود. بدین معنی که ثبت شرکت سهامی خاص با حضور حداقل ۳ فرم سهام دار (موسس) به صورت حقیقی یا حقوقی تشکیل میشود که در آن اعضای هیئت مدیره حتما می بایست باید از افراد سهام دار باشند. در ثبت شرکت سهامی خاص حداقل سرمایه در نظر گرفته شده ای که باید توسط موسسین تامین گردد یک میلیون ریال است.

⇐شرکت نسبی⇒

به آن دسته از شرکت ها گفته می شود که برای امور تجاری، با نام مخصوص میان حداقل دو نفر تشکیل می شود که مسئولیت هر کدام از شریک ها با اندازه سرمایه ای است که در شرکت به اشتراک گذاشته اند. ثبت شرکت نسبی و تضامنی بسیار شبیه به هم هستند ولی دارای تفاوت های بسیار کوچکی نیز می باشند.

⇐موسسه⇒

موسسات غیر تجاری موسساتی هستند كه جهت مقاصد غیر تجاری مثل امور علمی ادبی یا امور خیریه و امثال آن تشكیل می شوند و تشكیل دهندگان آنها ممكن است قصد انتفاع داشته و یا نداشته باشند. تشكیل مزبور از تاریخ ثبت شخصیت حقوقی پیدا می كنند و می تواند عناوینی از قبیل انجمن بنگاه كانون و امثال آن را اتخاذ نمایند.

⇐شركت تضامني⇒

از جمله شركتهای شخصي محسوب می شود و شخصيت افراد شریک نقش بسيار مهمي در اين نوع شركت ايفا مي نمايدبدین صورت که تحت نام مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود. اگر دارایی شرکت برای ادای تمام قروض کافی نباشد؛ هر یک از افراد شریک مسئول پرداخت تمام قروض شرکت خواهد بود. هر تصمیمی که بین شرکاء برخلاف این موضوع، ترتیب داده شده باشد در مقابل اشخاص ثالث، کان لم یکن خواهد بود. در نام شرکت تضامنی باید عبارت «شرکت تضامنی» ‌و حداقلاسم یک نفر از شرکاء ذکر شود.ثبت شركت تضامني وقتي صورت می پذیرد كه تمام سرمايه نقديي پرداخت گردد.

⇐ثبت شرکت تعاونی⇒

شرکت های تعاونی بسته به نوع فعالیت شامل دو دسته می باشند: 1- شرکت تعاونی تولید، که در زمینه کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنعات، معدن، عمران شهری و روستایی و عشایری فعالیت دارند. 2- شرکت تعاونی توزیع: که فعالیت اصلی آن تهیه و توزیع کالا، مسکن، خدمات و سایر نیازمندی های اعضاء می باشد. البته می توان در ثبت شرکت تعاونی تعداد موضوع و نوع موضوع فعالیت را با ارائه طرح پیشنهادی افزایش داد. در ثبت شرکت های تعاونی نیز از نظر عضویت نیز به دو دسته تقسیم می شوند: 1-ثبت شرکت تعاونی عام، که عضویت در آن برای همه آزاد می باشد و برای تامین سرمایه، باید سهام آن را به عموم عرضه کنند. 2- ثبت شرکت تعاونی خاص، که عضویت در آن برای افراد و گروه های خاصی آزاد می باشد.

⇐ثبت تغییرات شرکت⇒

منظور از تغییرات و تصمیمات شرکت ها،تمامی تغییرات و تصمیمات شرکت است که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیأت مدیره بنا به ضرورت هایی صورت می گیرد . تغییر آدرس ،تغییر سرمایه ،تغییر اعضا ،نقل و انتقال سهام ،الحاق به موضوع ،تغییر ماده اساسانامه ،تغییر نام ،تغییر حق امضا موضوعاتی هستن که قابل تغییر می باشند . در این راستا برای بهره مندی از اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

efj av;j
راه روشن

ثبت شرکت

مشاوره رایگان ثبت شرکت به معنای همدست شدن و شریک شدن در کاری است. این شراکت که حداقل بایستی از دو نفر تشکیل شود، می

بیشتر بخوانید »
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید