دریافت مجوز بند ب خدمات مسافرتی و گردشگری

بمنظور دریافت مجوز بند ب سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی میبایست ابتدا در سامانه سادرا به نشانی اینترنتی: www.ta.mcth.ir ثبت نام اولیه نمایید. این تازه شروع کار برای دریافت مجوز می باشد و مراحل دیگر به ترتیب زیر می باشد:

تکمیل مدارک مدیر عامل در سامانه

 

مدارک و اطلاعات مدیر عامل در قسمت اطلاعات کامل می شود. دقت داشته باشید تمامی مدارن باید به صورت jpg  و زیر یک مگابایت باشد و پس از آن تایید شماره همراه خود را انجام دهید.

 

درخواست صدور بند ب

 

در قسمت درخواست ها می بایست درخواست صدور بند ب را زده و در قسمت اول حقیقی یا حقوقی بودن مجوز خود را مشخص کنید.

نکته: تفاوت حقیقی بودن یا حقوقی بودن مجوز فقط به شخصی بودن یا شرکتی بودن کار شما بستگی دارد که این موضوع در قسمت مالیاتی تاثیر دارد. پیشنهاد می کنیم به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 44039500 021 تماس بگیرید.

پس از طی 3 مرحله به قسمت مدیرفنی خواهید رسید که باید اطلاعات و مدارک آن را مانند مدیر عامل تکمیل و ارسال به استان کنید.

 

تکمیل فرم درخواست صدور مجوز بند ب

 

به منظور دریافت مجوز بند ب خدمات مسافرتی و گردشگری باید تمامی فرم های اولیه این مجوز را از سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان مربوطه دریافت و پس از تکمیل به دبیرخانه تحویل نمایید.

لازم به ذکر است پس از ارائه فرم ها و مدارک برابر اصل شده به دبیرخانه سازمان، مدت 20 الی 30 روز برای استعلام حراست زمان می برد. بعد از آن مدیر عامل و مدیر فنی باید نامه عدم اعتیاد و سوء پیشینه خود را به سازمان ارائه کنند.

 

معرفی نام و مکان در سامانه سادرا

 

پس از پایان مراحل بالا 2 قسمت جدید در سامانه باز می شود که یکی مربوط به ارائه 5 اسم پیشنهادی می باشد. در این قسمت تعداد 10 فیلد وجود دارد که شما می توانید به ترتیب اولویت 5 اسم خود را وارد کنید.

نکته: توجه داشته باشید این اسامی برای شرکت ها باید دارای 3 سیلاب باشد و باید از وارد کردن اسامی تکراری خودداری شود.

قسمت بعدی که باز می شود برای معرفی مکان می باشد که شما باید آدرس محل فعالیت خود را وارد کنید.

 

مرحله دوم  بند ب و تایید نهایی سامانه

 

پس از تایید نام اگر شخص حقوقی باشید باید نامه تایید نام و معرفی به اداره ثبت شرکتها ارائه و پس از ثبت شرکت اقدام به بارگذاری مدارک شرکت در سامانه و ارائه اصل مدارک شرکت به سازمان میراث کنید. از این مرحله به بعد شخصیت های حقوقی و حقیقی باید اجاره نامه یا سند مالکیت و سپس ضمانتنامه 25 میلیون تومانی و سفته 25 میلیون تومانی خود را وارد سامانه کنند.

پس از درست بودن این مدارک و تحویل اصل این مدارک به دبیرخانه سازمان، تایید نهایی در سامانه اعلام می شود. پس از تایید نهایی 1 الی 2 هفته زمان می برد تا مجوز بند ب خدمات مسافرتی و گردشگری آماده دریافت شود.

 

نتیجه گیری

 

همانطور که گفته شد تمامی مراحل بالا در صورت تکمیل بودن مدارک 3 الی 5 ماه زمان می برد. موسسه راه روشن با داشتن کارشناسان مجرب می تواند این پروسه زمانی را کمتر و هزینه های صرف شده را کاهش دهد. برای مشاوره رایگان قبل از دریافت مجوز با ما تماس بگیرید.

 

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید