فرصت های اقتصادی ایران جهت ثبت شرکت

فرصت های اقتصادی ایران برای ثبت شرکت :

 

ایران دومین اقتصاد بزرگ در آسیای شرق میانه پس از عربستان سعودی با تولید ناخالص داخلی اسمی برآورد شده 397bn $ در سال 2015 می باشد.

از این رو ایران دارای بیشترین جمعیت در شرق میانه پس از مصر با حدود 80 میلیون نفر می باشد.افراد کمتر از 30 سال بیش از 60٪ تخمین زده می شود باشد و نیروی کار  که به شدت تحصیل کرده هستند.

کل تجارت اتحادیه اروپا با ایران در حال حاضر در حدود 8bn $ می باشد و انتظار است به چهار برابر در طی 2 سال آینده برسد.

تماس با مشاوران صادرات UKTI ایران برای مشاوره رایگان است  اگر شما علاقه مندبه  صادرات در ایران هستید.

اقتصاد ایران در حال حاضر بیشتر به بخش نفت و گاز متکی است، این کشور به دنبال تنوع در اقتصاد خود است. ایران هم دارای بخش های متعدد کشاورزی، صنعت و خدمات و قابل توجه می باشد.

ایران دارای دومین ذخایر بزرگ گاز در جهان است  و چهارمین ذخایر نفت در دنیا. که تمایل خود را برای افزایش تولید نفت به 1BN بشکه در روز در سال 2016 منعطف کرده است.

عمده واردات به کشور ایران  ماشین آلات غیر الکتریکی، آهن و فولاد، مواد شیمیایی و محصول های مربوط، وسایل حمل و نقلو ترابری، ماشین آلات الکتریکی، ابزار و لوازم خانگی می باشد.

دولت ایران مشتاق است برای جذب سرمایه گذاران خارجی، با سرمایه گذاری مستقیم خارجی که مورد نیاز در تمام بخش های عمده اقتصادی است.

به احتمال زیاد در طول 10 سال آینده بیش از یک تریلیون $ سرمایه گذاری در زیرساخت ایران  مورد نیاز می باشد. فرصت های کلیدی که شامل بخش هایی نظیر بخش انرژی، خودرو و ساخت خطوط هوایی است. ممکن است افزایش تقاضای بازار برای کالاهای مصرفی از جمله الکترونیک و لباس وجود داشته باشد.

 

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید