فعالیت اقتصادی

در این روز ها که بسیاری از افراد جامعه در حال واکسیناسیون عمومی هستند، امید است که کرونا کم کم از بین برود. اما این مسئله سبب ایجاد موج عظیمی از شروع کسب و کار های تازه می شود.

بسیاری به دنبال فعالیت های بهداشتی از قبیل تولید و خرید و فروش ماسک و الکل و دیگر اقلام مورد نیاز در این دوران می روند. عده ای دیگر به سمت صنف مواد غذایی و خوراکی می روند.

تعدادی نیز فعالیت های خدماتی و اداری خود را آغاز می کنند. اما لازمه همه ی اینها چیست؟

 

نحوه شروع فعالیت در حوزه اصناف

 

برای این حوزه ابتدا باید پس از تکمیل تجهیزات و تعیین مکان مناسب از صنف مربوطه جواز تاسیس دریافت کنید. روند اداری در این مرحله بستگی به موضوع کسب و کار دارد و فرد متقاض باید مدارک لازم را فراهم کند. این مدارک عبارتند از مدارک شخصی، مدارک مکان، عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد و در صورت لزوم مدارک بهداشت.

 

نحوه شروع فعالیت در امور خدماتی و شرکتی

 

اصل اول شروع این نوع فعالیت ها ثبت شرکت یا ثبت موسسه می باشد. متقاضی با ارسال مدارک هویتی خود شروع به آغاز روند ثبت شرکت در موسسات ثبتی میکند. این مراحل به دلیل قانونی بودن کاملا در سامانه ثبت شرکتها ثبت و بررسی می شود و پس از تایید نهایی می توان شروع به فعالیت نمود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمونه اساسنامه و شرکتنامه شرکت با مسئولیت محدود

 

کلام نهایی

 

تمام مراحل ذکر شده را باید توسط ادارات دولتی یا موسسات ثبت شرکت انجام داد. موسسه ثبتی و حقوقی راه روشن هموراه به صورت قانونی و رسمی تمامی مراحل دریافت جواز و ثبت شرکت و برند را انجام می دهد.

امتیاز شما به این مقاله post

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!