مدت زمان ثبت شرکت در ایران

زندگی ماشینی این روز ها سبب شده که سرعت بخشیدن به انجام امور اداری اولویت بیشتری برای ما داشته باشد. به عنوان مثال اینترنتی شدن مراحل اداری در بیشتر سازمان ها این نیاز ما را تامین کرده است.

در زمینه ثبت شرکت نیز ما به دنبال سریع تر انجام شدن مراحل ثبت و انتشار آگهی هستیم اما بعضی از عوامل در سرعت بخشیدن آن دخیل است که بررسی آنها می پردازیم:

مدت زمان ثبت شرکت در ایران

 

تکمیل مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت

برای ثبت شرکت در ایران شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل و اعضا نیاز است. تهیه و تکمیل این موارد پیش از تقاضای تاسیس بسیار مهم است و میزان اتلاف وقت را کاهش می دهد. علاوه بر مدارک هویتی کدپستی نیز می بایست آماده باشد تا در هنگام نیاز به ورود اطلاعات در مصرف زمان صرفه جویی شود.

مشاوره از کارشناسان ثبتی و وکلای حقوقی ماهر

هر کار ثبتی و حقوقی نیاز به وجود یک کارشناس در همان حوزه دارد تا بتوان به کمک راهنمایی او کار ها را با نقص کمتری انجام داد. هنگامی که کارشناس وجود نداشته باشد برای تاسیس شرکت موارد خواسته شده را بدون اطلاعات پُر کرده و ارسال می کنید، امکان اخطار خوردن و رد شدن آن بسیار بالا می رود. همین موضوع باعث طولانی شدن روند ثبت شرکت می شود.

تا جایی که امکان دارد باید مراحل کوتاه تر و دقیق تر انجام شود تا در حد امکان زمان ثبت شرکت کوتاه تر شود.

انتخاب درست نام شرکت

هنگام ثبت شرکت به مرحله ای می رسید که از شما چند اسم به ترتیب اولویت می خواهد و شما باید اسم هایی را انتخاب کنید که از نظر قبول شدن دارای امتیاز بیشتری باشند. اینجاست که باز هم اهمیت کارشناس خبره معلوم می شود زیرا او از اسامی تکراری و غیر قابل ثبت آگاه است و می تواند به شما نام هایی را پیشنهاد دهد که امکان ثبت آن بالا باشد. با این روش می توان زمان ثبت کردن شرکت را بسیار کاهش داد و در زمانی اندک آگهی روزنامه رسمی آن منتشر می شود.

نتیجه گیری:

در تمامی موارد بالا اهمیت موسسه ثبتی کاملاً مشخص و واضح بود، به طوریکه این موسسات ثبتی حرفه ای هستند که می توانند این زمان 15 الی 30 روزه را به کمترین حد خود برسانند. موسسه راه روشن یکی از این موسسات است که در تهران واقع شده و تمامی خدمات حقوقی و ثبت شرکت و ثبت برند را به کمک کارشناسان و وکلای خود انجام می دهد. کار با این موسسه هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری برای تمامی شهروندان تهرانی و دیگر هموطنان در سراسر ایران امکان پذیر می باشد. شما می توانید برای مشاوره رایگان با شماره 44039500-021 تماس حاصل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید