مسابقه سجاد غریبی با مارتین فورد

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی متولد ۱۳۷۰ در اهواز بوده که چند سالیست برای مارتین فورد انگلیسی خطو نشان می کنشد و او را برای مبارزه می طلبد اما مارتین فورد به صحبت‌های سجاد غریبی توجهی نمی کرد تا اینکه چند روز پیش مارتین فورد اعلام کرد می خواهد با این مرد ایرانی مبارزه کند و حالا می خواهم او را بر اینکه ادب کنم پدر ۲۰ ثانیه لهش کنم.

در نهایت فدراسیون بوکس جهانی مسابقه ای برای این دو نفر در ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ تدارک دیده است

هیکل سجاد غریبی که شبیه هالک از شخصیت های کارتونی است توجه بسیاری از رسانه‌های جهان را به خود جلب کرده است و مارتین فورد یکی از چهره‌های انگلستانی بوده که به دلیل رفتارهای خشنی که دارد به عنوان ترسناک ترین مرد جهان شهرت یافته است

مارتین فورد در مصاحبه‌ای گفته است برای این مسابقه تلاش زیادی نمی کند چرا که حریفش رقیب بسیار سر سختی نیست و فقط می خواهم وزن خود را کمی پایین بیاورد و چابک باشم گفتنی است که سجاد غریبی چندی پیش با شکستن استخوان گاو و فیلمی که از آن به اشتراک گذاشت برای مارتین فرم خط و نشان کشید.

سجاد غریبی ملقب به «هالک ایرانی» و مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین»، روز دوم آوریل(۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن برابر هم پیکار خواهند کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از راشاتودی، یک مسابقه بزرگ بوکس بین سجاد غریبی و مارتین فورد قرار است در ورزشگاه O۲ لندن با ظرفیت ۲۰ هزار نفر برگزار شود.

پیش‌تر قرار بود در سال ۲۰۱۸ این مبارزه برگزار شود و حالا مشخص شد که این مبارزه در نهایت دوم آوریل برگزار شود، زمانی که یکی از بزرگترین سالن‌های لندن میزبان مسابقه بوکس خواهد بود.

 

غریبی در گذشته به دلیل ادعای مقابله با داعش مورد توجه قرار گرفته بود و فورد که بیش از ۳.۱ میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد، یکی از معدود افرادی است که می‌تواند با این هرکول مواجه شود.

مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد

 

مارتین فورد از کی اس دبلیو درخواست مبارزه با سجاد غریبی هالک ایران را داده است و برگزال کننده این مسابقات نیز ام ام ای می باشد.
هر دوی مبارزان سابقه ای در این مسابقات ندارند و برای اولین بار است که حضور دارند و میخواهند در ام ام ای مسابقه بدهند.

سجاد غریبی هالک ایرانی کیست

نه سال است که پاورلیفتینگ کار می کند و در سال ۸۹ به عنوان قوی‌ ترین مرد انتخاب و مدال طلا را کسب کرد.
مارتین فورد بدنساز و ورزشکار بریتانیایی است که قبلا یک پسر هفتاد کیلویی لاغر بود که در ورزش کریکت فعالیت می کرد، اما بعدها مصدوم شده و تصمیم می گیرد که به بدنسازی روی بیاورد.

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید