معتبر ترین ثبت شرکت در تهران چیست؟

هنگامی که صحبت از اعتبار و پشتوانه می شود ناخودآگاه ذهن انسان به سمت قدمت و سابقه می رود. حالا وقتی تصمیم به کار کردن با شرکت و یا موسسه ای می گیرید که کار آن مسائل حقوقی و ثبتی می باشد باید به امر تخصص هم توجه کنید.

این مسئله را با مثالی برای شما بازگو می کنم:

فردی تصمیم به ثبت شرکت برای خود میگیرد و شروع به جستجو میان مراکز ثبتی می کند.در میان این جستجو ها شرکتی پیدا می کند که با هزینه اندک و وعده ثبت 2-3 روزه این کار را انجام می دهد. او اعتماد میکند و تمامی هزینه ها را پرداخت و منتظر ثبت شرکت خود می ماند. اما پس از مدتی متوجه می شود که تمامی وعده ها دروغ بوده و باید بیشتر هزینه کند.

اعتبار موسسه ثبت شرکت

هنگامی که با افراد دارای تجربه در امور ثبتی مواجه می شوید اولین چیزی که به شما می گویند این است که مهم ترین موضوع برای اعتماد به شرکت ثبتی، رضایت مشتریان از آن مجموعه است.

پس از آن سابقه کار مفید و وچود کارشناسان خبره در آن مجموعه است.

موسسه تدبیر زمان راه روشن دارای شماره شناسه ملی 14008737394 دارای مجوز های لازم از سازمان ثبت شرکتها می باشد. این موسسه بالغ بر 6 سال فعالیت در امور خدمات ثبت شرکت و برند و دیگر خدمات مربوطه می باشد. کارشناسان این مجموعه 15 نفر در قسمت ثبت شرکت و 3 نفر در قسمت طراحی لوگو و سایت هستند. بسیاری از اقدامات این موسسه هم اکنون تبدیل به بزرگترین شرکت های ایران در حوزه خود شده اند.

موسسه راه روشن در منطقه غرب تهران، بالاتر از فلکه دوم صادقیه واقع شده است و که از لحاظ دسترسی محلی، امتیاز مطلوبی دارد. این موسسه تمامی خدمات مربوط به تهران، البرز و دیگر استان ها را انجام می دهد.

مشاوران راه روشن هیچ هزینه ای بابت مشاوره از مشتریان دریافت نمی کنند.

 

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید