نحوه دریافت مدارک شرکت پس از ثبت

سخت ترین مرحله ثبت شرکت تا زمان دریافت شماره ثبت می باشد و پس از آن مرحله چاپ روزنامه رسمی و دریافت مدارک از اداره ثبت شرکتها کمی راحت تر است. در این مقاله قصد داریم مراحل پس از دریافت شماره ثبت شرکت و نحوه انجام آن و مدارک لازم را بررسی کنیم.

اولین قدم پس از دریافت شماره ثبت چیست؟

 

پس از آمدن شماره ثبت شما باید 2 کار را برای دریافت مدارک انجام دهید:

1- خود مدیرعامل یا وکیل او که دارای وکالت امضاء شده است با حضور در اداره ثبت شرکتها و پرداخت هزینه دولتی مدارک اصلی شرکت که دارای مهر می باشد از سازمان دریافت می کند.

2- پس از دریافت مدارک با مراجعه به سامانه روزنامه رسمی کشور و پرداخت هزینه روزنامه رسمی، پس از یک هفته روزنامه رسمی خود توسط پست دریافت خواهید کرد.

 

مدارک مورد نیاز

 

هنگام مراجعه برای دریافت اصل مدارک توسط خود مدیر عامل و دارنده حق امضاء فقط داشتن کارت ملی الزامی میباشد. در صورت مراجعه وکیل، مدارک هویتی وکیل(کارت ملی) و اصل وکالتنامه ضروری می باشد.

 

راحت ترین راه برای دریافت اصل مدارک پس از ثبت شرکت

 

بهترین و مطمئن ترین راهی که می توان از اشتباهات احتمالی اجتناب کرد، کمک گرفتن از موسسات ثبتی معتبر است. می توانید با دادن وکالت و پرداخت هزینه های دولتی و دستمزد وکیل به راحتی اصل مدارک خود را در کمترین زمان دریافت کنید. موسسه راه روشن این امور را برای شما راحت تر و کمترین دستمزد انجام می دهد.

 

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید