ویژگی های یک نام خوب برای ثبت شرکت

ویژگی های یک نام خوب  برای ثبت شرکت

ویژگی های یک نام خوب برای ثبت شرکت

چگونه از بهترین نامها برای تجارت خود انتخاب کنیم:

برای تجارت نه چندان بزرگ خود، به احتمال قوی مایل به انتخاب یک نام جسورانه می باشید. اینجا چند روش ارزشمند انتخاب نام تجاری نام برده عبارتند از:

  • انتخاب یک نام آشنا

به عنوان مثال: نامی که برای گوشی های همراه انتخاب میشود در واقع در ملتها باید اسمی صمیمی و راحت و قابل تلفظ و فهم خوب و نامی زننده نباید باشد و  پارامترهایی درگیر سایر هستند که به مواردی اشاره می نماییم.

  • اسم قوی باید ساده برای تلفظ آسان و با معنی باشد به مخاطبان حس خوبی القا کند، تاریخ خوبی داشته باشد
  • دوری کردن از استفاده از اسم کالاهایی که در خود شرکت تولید می گردد زیرا برند را به مخاطره می آمیزند. یک اسم خوب برای یک برند بسیار مهم است، شرکت بیش از یک استفاده را از یک نام خوب استفاده می کند زیرا یک اسم زیبا یک شخصیت می باشد که در نهایت مشتری بدون آن نمیتواند خود را تمام احساس نماید.
  • آیا می تواند یک تشابهی بین اسامی برندها وجود داشته باشد؟ خیر حتی نمیتوان با، منتقل کردن کلمات برندی دیگر عبارت جدید را برند نامید. مانند: برای برند نیکان گوشت نمیتوان اسم تهران گوشت نیکان یا نیکان گوشت اصفهان را ثبت نمود.

واضح است که اسم وب سایت ساده در حال رشد، کلمات ویژه تنها در زبان انگلیسی، برای یافتن سختر است، اما کارشناسان چگونگی تبدیل سایت شرکت به یکسایت خوب و آسان برای جستجو و به یاد ماندنی تلاش می نماید.

 

در اینجا بعضی از استراتژیهایی که برای ایجاد یک نام قوی و به یاد ماندنی است وجود داشته برای دانستن ویژگی های یک اسم خوب برای ثبت شرکت:

  • نام برند با تعداد حداکثر شش حرف و کوتاه
  • لازم نمی باشد به مردم بگویی که من بامزه ام و کارهای خنده داری انجام می دهم، فقط آن‌ها را بخندان-، این اصل در مورد برند نیز صدق می کند.
  • در قرار دادن کلمات کلیدی در اسم دامنه خود تاکید زیاد کند
  • معمولا معتقدید که اگر دامنه شما در دات کام است آن در بعضی از سایتهای نزدیک به رده اول می باشد.
اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید