چطوری پولدار بشیم؟

آیا شما در طول روز به این فکر می کنید که چطور میشه یه روز معروف ترین در حوزه کاریمون باشیم؟  تا حالا شده به این فکر کنید که برند های معروف چی شد که به اینجا رسیدند؟

میخوایم چند تا از این برند ها و کار هایی که کردنو براتون تعریف کنیم.

برند اپل ( استیو جابز)

جابز تو گاراژ خونه ی خودش کار می کرد و از اول جای بزرگ و مهمی نداشت. بعد از مدتی تونست با ایده هایی که می داد مدیر شرکت اپل بشه و کلی باعث پیشرفت برند اپل بشه.

اون هر ایده ای که داشت ثبت می کرد و اجازه نمی داد کسی سرقت کنه. حتی اگه کسی کپی میکرد باید قرامت پرداخت می کرد. حتی خود برند اپل و لوگوش ثبت شده و هرکسی بخواد ازش کپی کنه باید یا اجازه بگیره یا پول پرداخت کنه. همین باعث پیشرفت شرکت اپل و شخص استیو جابز شد.

برند آمازون ( جف بزوس)

جف بزوس ابتدا در شغل دیگه ای مشغول بود. اما بعدا تصمیم گرفت توسط سایت و انبار کردن محصولات، دست به فروش آنلاین بزنه و صاحب بزرگترین سایت فروشگاهی دنیا بشه.

اون اول گاراژ خونشو انبار کرد و کم کم محصولاتشو می فروخت تا اینکه تبدیل به یه شرکت بزرگ شد و الان بزرگترین انبار شرکت آمازون به اندازه 4 تا زمین فوتباله. بزوس هم مثل جابز ایده هاشو و برند آمازونو ثبت کرد. حتی یه ایده برای ارسال هوایی محصولاتش داره که اونم ثبت کرده.

نتیجه گیری

خیلی از کسانی که پولدار میشن اول از یک ایده ی کوچک تو  ذهنشون شروع کردن. بعد اونو پرورش دادن، تکمیل کردن و از همه مهم تر ثبت کردن.

فقط ایده داشتن کافی نیست !

پس هرچی زودتر ایدتونو شروع کنید، روش کار کنید و پولدار بشید. ما در ثبت ایده ها و ثبت برند کمکتون می کنیم.

ما در راه روشن به شما به ثبت رویا هاتون کمک می کنیم…

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید