چگونه ای نماد(E namad)بگیریم؟

ابتدا باید بدانیم که ای نماد چیست و چه کاربردی دارد تا بعد از آن بتوانیم راجع به نحوه دریافت آن صحبت کنیم.

فرض کنید که وارد یک فروشگاه شده اید و می خواهید خرید یا خدماتی از آنجا دریافت کنید. در بالای یک دیوار تصویر جواز کسب آن کسب و کار زده شده است. شما اطمینان پیدا می کنید که فروشگاه دارای یک مجوز قانونی بوده و در صورت بروز مشکل می توان به مراجع قانونی مراجعه و شکایت کرد.

ای نماد برای سایت ها و صفحات مجازی مانند یک جواز است که می توان به استناد آن با خیال راحت از آن سایت خرید انجام داد یا خدمات مورد نیاز را دریافت کرد.

کاربرد های ای نماد شامل:

  • اطمینان از اصالت
  • احراز کسب و کار اینترنتی
  • اطلاع از نماد ثبت شده
  • اطلاع از نماد های معلق
  • اطلاع از صاحب نماد
  • دانستن قدمت فروشگاه
  • فهمیدن مدت اعتبار آن سایت
  • و …

چگونه ای نماد بگیریم؟

قبل از هر کاری باید مجوز کتبی آن فعالیت را از مراجع مربوطه داشته باشیم.

پس از آن می توانیم با مراجعه به سامانه نماد اعتماد الکترونیکی(ای نماد) و ثبت نام در سامانه و بارگذاری مدارک مربوطه اقدام به ایجاد ای نماد کنیم.

توجه داشته باشید که مدارک باید به درستی وارد شوند و کد پستی اعلامی باید دقیق باشد.پس از اعلام کد پستی و واریز هزینه پستی، مدتی بعد یک پاکت توسط پست به دست شما می رسد که باید آن را در سامانه اعلام و هزینه درخواستی جهت ای نماد را پرداخت کنید.

زمان کوتاهی طول می کشد تا مجوز ای نماد برای شما و به اسم شما صادر شود.می توانید فایل آن را در سایت خود قرار دهید و اطمینان مشتریان را به اصالت کسب و کار خود جلب کنید.

واضح است در این مدت 3 سال که ای نماد شما اعتبار دارد باید رضایت مشتریان را جلب کنید تا در تمدید آن به مشکل برنخورید.

بدیهی است پروسه ی مدارک گذاری و ثبت نام زمان بر و حساس می باشد، پس شما می توانید با خیال راحت دریافت ای نماد خود را به کارشناسان ما در راه روشن بسپارید تا در زمان کمتر و هزینه کمتری این خدمت را برای شما انجام دهند.

ضمناً در صورتی که ما ای نماد را برای شما دریافت کنیم، می توانیم راحت تر علامت رضایت مشتری را از سامانه ساماندهی کسب و کار های مجازی برای شما دریافت کنیم.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید