چگونه برای شرکت نوپای خود سرمایه گذار جذب کنیم

چگونه برای شرکت نوپای خود سرمایه گذار جذب کنیم

چگونه برای شرکت نوپای خود سرمایه گذار جذب کنیم

اولین چیزی که شما لازم به انجام تحقیقات و رسیدن به سرمایه گذاران که شما آنها را محدود کردید. از آن نسبتا راحت برای یافتن در آن فرد قبل از به عنوان منافع شخصی خود سرمایه گذاری، و همچنین. شما همچنین می توانید به سرعت کشف پس زمینه آموزشی و ماهر خود را از راه منابع مانند AngelList، که می تواند خواستگاری طلا برای شما. در اینجا بعضی از سریع ترین راه ها برای کسب توجه و شروع یک رابطه به سمت راست است.

1. ترکیب سادگی و اختلال

بهترین ایده ها اغلب ساده ترین ها می باشد، پس مطمئن شوید که هر دو محصولات و خدمات خود را به عنوان زمین خود را کوتاه و شیرین باشند. محصول خود را باید از دوره های نوآورانه نیز می باشد. حال توسعه از جمله ارائه تنها نیمی از نبرد است. شما همچنین لازم به آن را نشان دهد به درستی. آیا اضافه از حد فنی نیست، آیا در اصطلاحات مخصوص یک صنف بستگینخواهد داشت، و دولت زمین خود را بدون مهربان می باشد. “به خاطر داشته باشید که اگر شما در حال ملاقات با یک سرمایه گذار با تجربه در فضای خود را، آنها باید توانایی درک گزاره کسب و کار خود را به خوبی در حال حاضر می شود، گفته می شود:” مدیر عامل شرکت راه اندازی اسکات کوهن. “شما نیز نمی خواهید به بیش از حد دور درباره شرکت پیش از آنها در امضا نمایم.”

2. داستان تعریف کنید

سرمایه گذاران شنیدن رزین، آیا آنها را دوست دارم یا خیر، در روز  است. داستان سرایی، با این حال، یک موضوع مشترک پیداکرده در اغلب فرهنگ های روی زمین می باشد و به طور طبیعی سبب می شود مردم می خواهند به گوش دادن. من یافته اند که داستان در واقع رزین راحت تر می کند برای من از طریق نشسته، چرا که من در تلاش به شکل از چگونه محصول کار می باشد. من به سادگی با بهره گیری از یک داستان است. اگر شما می خواهید به زخم زبان زدن به سود سرمایه گذاران، شما می توانید یک داستان تعریف کنید، اما اجازه ندهید که آن را بیش از حد پیچیده و سخت. داستان همچنین می توانید تا شما را دوست داشتنی، که البته باید کمک نماید.

3. مخلوط را در انسان دوستی

تعداد زیادی از سرمایه گذاران کارآفرینان خود، و واقعیت این است که کارآفرینان بیشتر در خطر ابتلا به موسسه خیریه از هر جمعیتی دیگر است. به اضافه، مردم به سادگی بیشتر علاقه مند به شرکت هایی که در خدمت یک مشترک (حتی اگر آنها همچنین فروش، گفته می شود، برس های موی) است. “اول از همه این احساس خوبی به خیریه،ولی در مرحله دوم، اجازه دهید صادقانه بودن خیریه سبب می شود شما نگاه خوب است، می گوید:” کوهن. پیش نویس کسب و کار خود را با یک زاویه خیریه از یک روز و اطمینان به دست آورید که به آن عمل نمایید در طول زمین خود را. این هم می تواند به شما با دقت اشاره نمودن سرمایه گذاران که دیدگاه های خیریه همان را به اشتراک بگذارید کمک می نماید.

4. اعتماد به نفس از راه تمرین

باز هم، این درمان مانند شما در تاریخ می باشند، و یا تلاش برای متقاعد نمودن کسی را به بیرون رفتن با شما. آیا بیش از حد تهاجمی یا بیش از حد دور. هیچ کس نمی خواهد کسی که بیش از حد از جان گذشته و یا خیلی بی علاقه می باشد. بر هم زدن تعادل. اگر شما به نظر نمی رسد که علاقه مند به آنچه یک سرمایه گذار را ارائه کرده باشد، چرا که آنها می خواهند به شما پول؟ یافتن این تعادل طول می انجامد عمل البته، پس در صورت امکان، به رزین زودتر خود را به طرفداران کمتر برجسته که سرمایه گذاری بسیار مهم می باشد. سعی کنید به کار راه خود را به آرامی به احترام تر، سرمایه گذاران قدرتمند تا شما هم به بهبود و اشتباه با زمین خود را دارا باشند.

اگه این نوشته مفید بود براتون امتیاز بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید