چگونه شرکت خود را گسترش دهیم

زمانی که شما برای اولین بار شروع کسب و کار می کنید شما احتمالا بسیاری از تحقیقات را انجام می دهید. شما ممکن است به دنبال کمک از مشاوران باشید. شما ممکن است اطلاعات را از کتاب ها، مجلات و دیگر منابع که به راحتی در دسترس هستند را بیابید. شما مقدار زیادی در سرمایه گذاری از نظر پول، وقت و عرق حقوق افراد دارای سهام به کسب و کار خود را به خارج از زمین. خوب حالا چه؟

چگونه شرکت خود را گسترش دهیم

برای کسانی از شما که راه اندازی و کسب و کار موفق داشته جان سالم به در برده، شما امکان دارد تعجب کنید که چگونه به مرحله بعدی و رشد کسب و کار خود را فراتر از وضعیت کنونی آن باشد. امکانات متعدد، ۱۰ که ما در اینجا را طرح وجود داشته. انتخاب یکی از مناسب (و یا آنانی که) برای کسب و کار خود را بر روی نوع کسب و کار شما خود، منابع خود را، و چه مقدار پول، زمان و حقوق صاحبان سهام عرق شما مایل به سرمایه گذاری  دوباره بستگی داشته. اگر شما آماده برای رشدید، ما آماده برای کمک می باشیم.

۱. محل دیگری را بازکرده. این ممکن است مناسب ترین انتخاب شما برای توسعه کسب و کار، اما آن را برای اولین بار در اینجا ذکر کرده زیرا این چیزی است که اغلب به ذهن می رسد برای اولین بار برای بسیاری از کارآفرینان با توجه به گسترش می باشد. “گسترش فیزیکی است که همیشه بهترین جواب رشد بدون تحقیق دقیق، برنامه ریزی و تعداد برنامه ریزی نمی باشد، می گوید:” سخنران کسب و کار کوچک، نویسنده و مشاور فرانسیس McGuckin، که از راهنمایی های زیر برای هر کسی با توجه محل دیگری ارائه می شود

پیشنهاد ما برای مطالعه:  شرکت تضامنی

۲. پیشنهاد کسب و کار خود را به عنوان یک حق رای د و یا کسب و کار فرصت. بت فتر، موسس و صاحب جوان رامبراند، یک برنامه طراحی بر مبنای ایلینوی-الگین، برای کودکان، منتظر ۱۰ سال برای آغاز زنجیره مفهوم خود را در سال ۲۰۰۱، ولی برای فتر و همسرش، بیل، زمان کامل داشت.افزایش چهار فرزند جوان و نگه داشتن کسب و کار محلی به اندازه کافی برای زن و شوهر است تا زمانی که فرزندان خود را پیرتر  و آنها تصمیم گرفتند از آن زمان به گسترش در سراسر کشور استفاده کرد.

۳. مجوز محصول خود . این می تواند یک محیط رشد موثر، کم هزینه، علل خصوص اگر شما یک محصول خدمات و یا محصول مارک، اشاره لری بنت، مدیر مرکز لری فریدمن جهانی کارآفرینی در دانشگاه جانسون و ولز در پراویدنس، رود آیلند باشد. “شما توانسته پول در صف مقابل و حق امتیاز از فروش ادامه و یا استفاده از نرم افزار  را، نام تجاری، و غیره، اگر آن را موفقیت آمیز دریافت،” او خواهد گفت. صادر کردن مجوز همچنین خطر ابتلا را حداقل کم می کند و کم هزینه در مقایسه با قیمت شروع از شرکت خود را به تولید و فروش نام تجاری یا محصول خود می باشد.

 

امتیاز شما به این مقاله post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *