کلیات مربوط به ثبت شرکت

کلیات درباره ثبت شرکت

شرکت هایی که  کسب و کار با قانونگذار نهاد قانونی خاص هستند که یک نهاد قانونی برای انجام کارهایی که جنبه غیر تجاری مثل کار یا خدمات علمی، ادبی یا امور خیریه پیش بینی شده است. مقاله من از ثبت نام اصلاح نهادهای غیر تجاری، موسسه غیر تجاری می باشد که به عنوان کلیات مربوط به ثبت شرکت ها نوشته:

هدف از این موسسات این می باشد که آنها را به نفع جذب نکرده و در میان اعضای آن تقسیم ، این موسسات به اصطلاح institutions.information غیر انتفاعی از اداره کل به اسم سوالات پلیس، و بعد از گرفتن پاسخ مثبت، با توجه به عمل.

این نهادها، سازمان های غیر تجاری هستند برای گرفتن مجوز به درخواست به ثبت نام.

طبقه بندی از تمامی شرکت ها:

شرکت  مدنی

شرکت  تجاری

شرکت مدنی:

حقوق مدنی، هر دو شرکت عام و خاص. به صورت کلی، شرکت قرارداد که احزاب کار سرمایه خود را برای رسیدن به سود و یا جمع آوری خاص می باشد. Abnja، اضافه بر این نتیجه شرکتی که ۵۷۱ مقاله در قانون مدنی، قرارداد، قرارداد مزارعه و مسابقات قرارداد نمونه نیز در نظر گرفته است از شرکت. یک حس خاص، این شرکت یکی از قراردادهای خاص با انتشار اموال ایجاد می شود است. معمولا وقتی که صحبت  درباره حقوق مدنی، که نوع دوم همان هدف می باشد.

بر اساس ماده ۵۷۱ قانون مدنی: “شراکت حقوق اجتماعی صاحبان مختلف را با یک جسم واحد و پخش می گردد.” امکان دارد داوطلبانه و یا اجباری (ماده ۵۷۲ قبل از میلاد). شرکای اجرای شرکت بر اجماع مبتنی نبوده، بلکه از حقوق اجتماعی مالک، و یا تلفیقی از ارث تحقق (ماده ۵۷۴ قبل از میلاد) در برابر، اراده طرفین اختیاری می باشد چرا که “نتیجه قرارداد را می توان قرارداد به دست آمده شرکای عملیات، مانند مالی و یا قبول اختیاری Mzj Mshaa که برای بسیاری از مردم و نحوه عملکرد آنها “(ماده ۵۷۳ قبل از میلاد).

پیشنهاد ما برای مطالعه:  اهمیت ثبت شرکت در رشد کسب و کار اینترنتی

مقاله ۵۷۱ از قانون مدنی، در حال حاضر ، حالت، که در آن چند نفر Mshaa، صاحب املاک مشابه، بدین معنا می باشد که برای هر بخشی از اموال حق دارند. اسباب بازی در اینجا ذکر نشده ممکن است متعلق به یا ناشی از یا شرکای اجرای متوجه نخواهد گردید.

ایجاد مالکیت مشترک. عنوان مقاله ۵۷۳ از قانون مدنی بیان می دارد، این شرکت قراردادی ممکن است به صورت اختیاری ایجاد ، مانند صاحب نیمی از اموال خود را به فروش و یا صلح یا هدیه. این نمونه ها، مالکیت مشترک (شرکت) امی باشد که برای قرارداد برای فروش و یا صلح یا هدیه، نه یک قرارداد برای اسم شرکت.

بر اساس قوانین ایران و حقوق مدنی، وجود یک قرارداد مستقل برای شک و تردید “در حال حاضر” وجود دارد در این قرارداد چند نویسنده را انکار می کند. ایمان خود را، این شرکت در نتیجه مخلوط کردن و اموال انتشار و  ممکن است در نتیجه یا اثر قرارداد خاص (که در این شرکت شامل نمی گردد) رسیده باشد و یا اجرای، در برابر، دیگر جمعی ارزش شرکت قرارداد اصالت هست. قرارداد گروه برای ایجاد یک شرکت و انتشار آن می باشد به فروش، صلح و تعویض گره خورده است، به میان قراردادهای خاص شمرده امی شوند. قانون مدنی به نظر می رسد به همان اتخاذ گردیده اند که آیا این شرکت بحث در مورد قراردادهای خاص به ارمغان  می آورد.

در حال حاضر، نظر غالب این بوده که: مالکیت جامعه از چند نفر برای همان چیزی که می تواند یک قرارداد یک شرکت قرارداد باشد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  ثبت شرکت گردشگری برای جام جهانی

باید پرسید که آیا این تعریف می توان مورد استفاده برای سرعت بدادن به مفهوم کسب و کار این شرکت از قانون است یا خیر. پاسخ البته منفی می باشد، اما تعریف نفی مطلق، چه، همانطور که می بینیم، برخی از عناصر تعریف فعلی تعریف شرکت Mzbvrbray دیده خواهد شد.

 

امتیاز شما به این مقاله post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *