الزامات ثبت شرکت خارجی در ایران

الزامات ثبت شرکت خارجی در ایران

شرکت حقوقی ما ارائه خدمات حقوقی در تشکیل شرکت در ایران و خارج در هر حوزه قضایی دیگر با وجود درخواست.

الزامات ثبت کردن شرکت ایران

شرایط مورد نیازبرای ثبت نام از یک شاخه یا دفتر نمایندگی شرایط خاصی قابل اجرا به افراد حقوقی و یا اشخاص به ثبت نام شاخه ها و یا دفتر نمایندگی شرایط عمومی زیر را مد نظر دارد.

۱-این شرکت، که در نظر دارد برای افتتاح یک شاخه یا یک دفتر نمایندگی، باید اکنون به عنوان یک نهاد حقوقی در کشور خود را از مبدا به ثبت رسانده است.
درمان ۲-دو طرفه از کشور خود را لازم می باشد یعنی که شرکت های ایرانی باید قادر به لذت بردن از درمان همان (به عنوان حداقل) در کشور شما در مورد شاخه های ثبت نام و یا دفاتر نمایندگی است.
۳-نماینده آژانس باید مدیریت کند / اداره شده توسط اشخاص به طور دائم در ایران واقع شده

اضافه بر شرایط عمومی که در بالا ذکر شد، رشته خود را از فعالیت باید در یکی از دسته های زیر قراردهید:
۱-شما قصد به انجام خدمات فروش به مشتریان ایرانی خود را اگر شما از فروش محصولال ها و یا خدمات به خریداران ایرانی؛ شما می توانید درخواست خود را به ثبت شعبه یا نمایندگی از شرکت شما خدمات بعد از فروش ارائه می دهند.
۲-باید یک قرارداد با اشخاص ایرانی و، برای اجرای پروژه، شما لازم به در ایران واقع شود و به عنوان یک نهاد قانونی شناخته می شود.
۳-اگر شما با توجه به سرمایه گذاری به منظور یا بررسی پروژه های بالقوه، شرکای غیره، شما می توانید برای همان اعمال کنید.
۴-یک قرارداد مشترک با پیمانکاران ایرانی برای اجرای یک پروژه در یک کشور سوم تنظیم کنید.
۵-فعالیت صادرات ایران ترویج می دهد. اگر چه شما هدف انجام  به عنوان آوردن فن آوری، تجهیزات ویژه، دانش طبقه بندی شده، دانش. و … که در ارتقاء قابلیت های اشخاص ایرانی به تولید محصولات بیشتر صالح و به تبع آن ارتقاء صادرات ایران به اتمام می رسد، شما می توانید به خوبی اعمال کنید.
۶-ارائه و انتقال مهندسی، دانش فنی اطمینان یابید.
۷-شما باید یک قرارداد با دولت ایران، و یا شما اجازه مخصوص از اقتدار نسبی ایران برای انجام فعالیت های خاص خود را (که نیاز به اجازه مخصوص مانند خدمات بانکی، حمل و نقل، و …) کسب نمایید.

امتیاز شما به این مقاله post
پیشنهاد ما برای مطالعه:  ثبت شرکت در مجارستان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *