برای ثبت برند به کجا مراجعه کنیم

برای ثبت برند در ایران تنها یک مرجع وجود دارد که آن هم اداره مالکیت معنوی و علامت تجاری است. اما ما برای ثبت برند خود باید به این اداره مستقیماً مراجعه کنیم یا راه دیگری هست؟ در ادامه این مقاله با راه های ثبت برند در ایران آشنا خواهیم شد.

مراجعه به کافی نت ها برای ثبت برند (بدترین پیشنهاد)

می توانید با مراجعه به کافی نت ها( در صورتی که انجام دهند) و تکمیل مدارک و ارسال اظهارنامه اقدام به ثبت برند کنید. اما در نظر داشته باشید شاید در نظر اول این روش کم هزینه باشد ولی با اخطار های متعدد و پرداختی های دولتی فراوان این روش اشتباه است.

در این روش حتی ممکن است کارتابل شما مسدود شود و علاوه بر هزینه، زمان زیادی را صرف کنید.

انجام ثبت برند به صورت شخصی و اینترنتی

در صورتی که دارای دانش در این زمینه باشید این روش بهترین راه برای ثبت برند خودتان است زیرا فقط شامل هزینه دولتی می شوید. شما با مراجعه به سامانه مالکیت معنوی و درخواست ثبت برند و ارسال اظهارنامه اقدام به ثبت اولیه درخواست خود می نمایید.

انجام ثبت برند توسط موسسات ثبتی

این روش بهترین راه برای ثبت برند می باشد زیرا در این موسسات کارشناسان ثبتی در ازای دریافت مقدار کمی دستمزد این امر را انجام می دهند. موسسه راه روشن بهترین موسسه ثبتی برای انجام امور ثبتی در غرب تهران و تهران است. این موسسه با کارشناسان خود در حوزه ثبت برند می تواند تمامی درخواست های ثبت برند در ایران را انجام و در کمترین زمان به نتیجه برساند. به منظور مشاوره رایگان می توانید با شماره ۴۴۰۳۹۵۰۰ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

امتیاز شما به این مقاله post
پیشنهاد ما برای مطالعه:  ثبت شرکت و رسم مدل کسب و کار

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!