چطور شرکت مشتری مدار داشته باشیم و مشتری را تکریم کنیم ؟

چالش های مقابل بسیاری از کار و امروز بیشتر از همیشه. همیشه رو به افزایش انتظارات مشتری، زیاد رقابت (که از زیادتر در برهوت)، شفافیت زیاد، کاهش اعتماد و وفاداری مشتری، سرعت افزایش یافته و اثرات محسوس تغییرات، به ذکر فشردن بر منابع و حواشی نمی باشد: این فقط برخی از مسئله های سر گروهان کسب و کار امروز به ما بگویید آنها روبرو هستند.

در بسیاری از بخش های بازار، یک فراوانی از تامین کننده امکان می باشد. پس از آن تجارت است که ارائه تجربه مشتری مقرون توجه  که موفق است. این جهان که در آن خریداران قرار دادن مانع های زیادتری برای جلوگیری پیشه حمله به مکان خود، که در آن مردم سوالات زیادی، بیشتر و اعتماد کمتر و سخت را به سود خود و توسعه هست. انتظارات مشتری در حال افزایش می باشد در همه زمان ها: آنها را می خواهم چگونه آن را می خواهید، وقتی که آنها آن را می خواهم، و آنها  را می خواهم!

کسب و کار موفق آنهایی که موفق به ایجاد یک مشتری در همه جا همه چیز انجام می دهند. ما آنها را کسب و ۳D پاسخ چرا که آنها، به طرز چشمگیری و آشکارا متعدد از رقبای خود. کسب و ۳D نه تنها دیدار با انتظارات مشتری، آنها را بیشتر از و ایجاد مشتریان خوشحال. چه چیزی بیشتر، این است یکی کردن نمی باشد: آنها توانایی انجام این کار به طور مداوم، این است که چگونه آنها ایجاد وفاداری و حتی از خود گذشتگی است.

پس چگونه می تواند مشتریان خوشحال و اختصاص داده شده ایجاد کرد؟ هیچ پاسخ جادویی وجود دارد، اما چیزهایی که می بینیم آنها را انجام مداوم است که آنها را کمک می کند تا هستند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  ثبت شرکت به عنوان دانش بنیان

 

 

امتیاز شما به این مقاله post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *