اداره ثبت شرکتهای تبریز

متقاضیان ثبت شرکت در تبریز ممکن است بارها با مسائل و سوالات مختلفی روبرو شوند که از آنجایی که دسترسی به منبعی جهت پاسخگویی به این سوالات آسان نمی باشد ، این مهم را وظیفه خود می دانیم که اطلاعاتی در رابطه با فرآیند ثبت شرکت مراحل و مدارک مورد نیاز و همچنین هزینه ها در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم.

اداره ثبت شرکتهای تبریز

اداره ثبت شرکتهای تبریز مجری ثبت شرکت در تبریز می باشد و آدرس آن در ذیل آورده شده است.

آدرس اداره ثبت شرکت های تبریز

خیابان آزادی – خیابان ملت – جنب تاکسیرانی – ساختمان سابق – شرکت شهرک های صنعتی – طبقه سوم
تلفن : ۰۴۱۳۴۴۸۴۱۴۲

جهت مراجعه به وبسایت اداره ثبت شرکت های تبریز به سایت زیر مراجعه نمایید.

http://irsherkat.ssaa.ir/Design/EstablishmentRequest/Index.aspx

انواع شرکتها در اداره ثبت شرکتهای در تبریز

تعریف شرکت سهامی عام‌ :

شرکتی بازرگانی میباشد که بخشی از سهام ی سرمایه آن توسط سهامداران و مابقی آن توسط عموم مردم با اقدام به پذیره نویسی سهام انجام می گردد.

تعریف شرکت سهامی خاص :

شرکتی است بازرگانی ولو اینکه موضوع فعالیت آن امور بازرگانی نباشد. در این نوع شرکت تمامی سرمایه توسط خود موسسین فراهم شده و مسئولیت سهامداران به مبلع سهام آنها محدود می گردد.

تعریف شرکت با مسئولیت محدود :

یکی از پرطرفدارترین شرکتهایی است که با حضور دونفر شریک که مسئولیت و تعهدشان محدود به سرمایه شان در شرکت است ، تشکیل میشود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  ۱۰ نکته مهم برای سرمایه گذاری در استارت آپ ها

تعریف شرکت تضامنی:

شرکتی است که با یک نام خاص برای انجام امور تجاری بین دو یا چند نفر با که پرداخت بدهی و دیون شرکت را تضمین می کنند ب وجود می آید

تعریف شرکت مختلط غیرسهامی :

شرکتی ترکیبی است که از چند نفر شریک ضامن به علاوه چند نفر شریک با مسئولیت محدود تشکیل می شود و با سرمایه نقدی به ثبت می رسد

تعریف شرکت مختلط سهامی :

شرکتی ترکیبی است که از چند نفر شریک ضامن به علاوه چند نفر شریک سهامدار تشکیل می شود بدین معنی که سرمایه در آن به سهام تبدیل می شود.

تعریف شرکت نسبی :

شرکتی است که برای امور تجاری، تحت نام مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل می‌شود و مسئولیت شرکا در آن به صورت نسبی ( نسبت به آورده شان ) محسوب می شود.

تعریف شرکت تعاونی :

به شرکتی گفته می شود که تمام یا بیش از ۵۰% از سرمایه آن توسط موسسین تامین شده و در تامین مابقی آن شرکتها و ارگانهای دولتی نقش خواهند دشت.

در پایان توجه داشته باشید که برای ثبت شرکت نیاز به مراجعه حضوری نیست و تمامی مراحل توسط موسسه راه روشن به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام خواهد شد.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!