خصوصیات شرکت خوب

اگر شما از ۱۰ نفر ویژگی های یک شرکت خوب را سوال کنید: احتمالا ۱۰ جواب مختلف دریافت می کنید. چون اشخاص مختلف نظر های متفاوتی خواهند داشت. برای مثال:

  1. از نظر یک مصرف کننده: یک کسب و کار “خوب” محصولات و خدمات عالی فراهم می نماید.
  2. از نظر یک صاحب تجارت: کسب و کار خوب با داشتن مشتری های خوب و خریدار، اعتماد و محصول عالی پشتیبانی می گردد . با این حال، کسب و کار موفق تعدادی از ویژگی های متعدد و بسیاری دارد.
آنچه در این مطلب می‌خوانید... نمایش

برنامه و تمرکز

کسب و کار خوب به طرح های خوب احتیاج دارد. در حالی که طی مقاله ای در سال ۲۰۰۶ استدلال می کند برای “کارآفرین ” ایجاد یک کسب و کار موفق طرح کسب و کار پیچیده لازم نمی باشد ان همچنین می گوید طرح کسب و کار باید به خوبی اجرا گردد. برنامه های مالی، بازاریابی و اطلاعات مرتبط  با محصول و… . همینطور اشاره می کند که شرکت ها باید طبق برنامه زمانی روی پروژه ها تمرکز نمایند که به خوبی و به موقع انجام گیرد زیرا یکی از دلیل های از دست دادن مشتری، نداشتن آمادگی محصول برای مرحله نهایی فروش و رسیدن به دست مشتری می باشد.

جاه طلبی و ریسک

جهت موفقیت یک شرکت باید با انگیزه ای زیادتر از موفقیت مالی، ایده نگر باشید. صاحبان تجارت و تیم مدیریت توسط عشق در کسب و کار و یا عشق به آنها خدمات و محصولات نشان داده می شود، آنها به اندازه کافی در کسب و کار خود دوران دشوار داشته اند. به اضافه این، صاحبان کسب و کار موفق که به اندازه کافی در مورد کسب و کار پرشور به خطر خواهند افتاد که متوجه می گردند این خطرات توانایی به انجام کسب و کار بهتر منجر می گردد. صاحبان کسب و کار باید قابل انعطاف و آماده برای پرش در بازارهای تازه با تکنولوژی و فرهنگ تازه برای تغییر مثبت باشد. با این حال، آنها نیز باید در نظر بگیرید از خطرات بدون برنامه ریزی کافی، دوری کنید.

امتیاز شما به این مقاله post
پیشنهاد ما برای مطالعه:  نکات حمل و نقل آسان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *