چگونه علامت تجاری خود را به برند تبدیل کنید

به دست آوردن یک علامت تجاری اگر شما هدف انجام کسب و کار در همه مرزهای دولت یا ملی داشته باشید. یک علامت تجاری جلوگیری سایرین از تجاوز به هویت کسب و کار خود را با استفاده از یک اسم مشابه، آرم، و یا دیگر شناسایی ویژگی های اسم تجاری خود را.

در آینده با یک اسم است که تجدید نظر به مصرف کنندگان تشویق کرد و وکیل علامت تجاری خود را یک فرایند به چالش کشیدن، خسته کننده، و حتی دردناک می باشد. بخشی از معضلی که مصرف کنندگان به طور کلی ترجیح نام متشکل از کلمات آشنا که اتصال سریع و درک، در حالی که وکلا ترجیح داده اند نام غیر معمول و ابداع – دورتر از هر کلمه همیشه شنیده می شود، بهتر می باشد.

دنبال این اسم توسعه و روند trademarking خرید مورد استفاده که باعث متخصصان توسعه نام تجاری:

تاسیس هدف استراتژیک خود را بر اساس موقعیت اسم تجاری مدنظر خود را و شخصیت.

توسعه در هر نقطه از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نام بالقوه می باشد.

۵۰ نام انتخاب های خود را انتخاب نمایید.

فرستادن لیست خود را به یک وکیل متخصص در نامگذاری و trademarking خرید.

وکیل یک جستجو علامت تجاری اولیه در عرصه کسب و کار خود و در زمینه های مربوط با کسب و کار انجام برای تعیین اینکه آیا استفاده از نام ممکن می باشد شما به دادخواهی آسیب پذیر را از سایر دارندگان برند در حال حاضر و یا در آینده می باشد. در بسیاری از موارد، در زمان حفاری بیش از این، تنها دو یا سه از ۵۰ مطالب اسم خود را به پایان بر روی یک “فرصت خوب را از تصویب” لیست. قیمت برای انجام غربالگری اولیه برای هر نام حدود ۲۵ $ تا ۳۰ $ اجرا می گردد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تمدید و تغییر مدت فعالیت شرکت

وکیل قرار می دهد نام هایی که آن را از قبل غربالگری اولیه از طریق جستجوی دسترس بودن جامع.

این مرحله به طور کلی در اطراف ۳۰۰۰ دلار به $ ۴،۰۰۰ در هر اسم اجرا می گردد و در نتیجه در یک تجزیه و تحلیل ریسک دقیق. اگر اسم بالا به انتخاب شما روشن استفاده نمایید و بدون خطر یک کت و شلوار نقض از صاحب علامت تجاری دیگر تلقی می شود، اجازه وکیل خود را به اجرا – راه رفتن – به ثبت آن به نام خود را. اگر استفاده از آن همراه با بعضی از علامت سوال نقض قوانین، کار با وکیل خود (و در آسانی از تحمل خطر خود را) برای تعیین اینکه آیا یا نه برای ادامه به گرفتن نام با یا بدون علامت تجاری.

چگونه علامت تجاری خود را به برند تبدیل کنید 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *