روزنامه رسمی ثبت شرکت

حتما برای شما که به این مطلب منتقل شده اید پیش آمده باشد که برای اعتبار سنجی یک شرکت به سامانه روزنامه رسمی مراجعه کرده باشید و با وارد کردن اطلاعات در دست، اقدام به استعلام آن شرکت نمایید. مهم ترین قسمتی که شما آن را جست و جو خواهید کرد قطعا آگهی روزنامه تاسیس آن شرکت است.

در این مطلب می آموزیم چگونه و با داشتن چه اطلاعاتی می توانیم به آگهی روزنامه تاسیس هر شرکت یا موسسه ای دسترسی پیدا کنیم:

مرحله اول: مراجعه به سامانه روزنامه رسمی

 

ابتدا با مراجعه به سامانه روزنامه رسمی کشور به نشانی https://www.rrk.ir/News/newsList.aspx و وارد کردن یکی از گزینه ها برای جست جو الزامی است. نام حدودی شرکت، شماره ثبت، شناسه ملی، شماره آگهی، شماره روزنامه، شماره اظهارنامه و … اطلاعاتی است که می توان با تکمیل یک یا دو مورد آن و زدن دکمه جست و جو به مقصود دلخواه برسید.

روزنامه رسمی ثبت شرکت

نکته: توجه داشته باشید در قسمت قرمز رنگ سال های قبل از ۱۳۹۹ و بعد از ۱۳۹۹ وجود دارد که باید جفت آن را تست کنید تا به نتیجه مطلوب تر برسید.

مرحله دوم: وارد نمودن کد امنیتی

در این قسمت کد امنیتی را مطابق تصویر وارد نموده و دکمه ارسال را می زنید.

روزنامه رسمی ثبت شرکت

مرحله سوم: دریافت آگهی و پرداخت هزینه

 

در این مرحله آگهی نمایش داده می شود ولی برای دریافت آگهی باید عضو سایت شوید و مبلغ آگهی را جهت دانلود پرداخت نمایید. فقط کافیست روی دکمه دانلود فایل کلیک نمایید تا فایل آگهی ثبت شرکت مورد نظر برای شما دانلود شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تفاوت کد اقتصادی و شناسه شرکت

روزنامه رسمی ثبت شرکت

 

درباره موسسه راه روشن

 

روزنامه رسمی ثبت شرکت

موسسه راه روشن عمده فعالیت خود را در زمینه انجام امور ثبتی مانند ثبت شرکت و ثبت برند در ۱۶ سال گذشته انجام داده است. این موسسه دارای سابقه طولانی و موفق در امر اخذ مجوز های گوناگون می باشد که به تازگی فعالیت در زمینه سمتا و اخذ گواهی سمتا را پیش گرفته است.با ما در تماس باشید…

 

۲/۵ - (۲ امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!