مشاوره ثبت شرکت

هنگام شروع کردن هر کاری در ابتدا یکی از این دو مورد لازم می باشد. یکی آنکه در آن حوزه دارای تخصص باشید و یا در آن زمینه از افراد با تجربه و دارای دانش مشاوره بگیرید.

در امر ثبت شرکت نیز این یکی از این دو مورد بسیار لازم است. کسانی که دارای دانش ثبتی هستند و کسانی که از افراد دارای دانش و تجربه مشورت می گیرند یا از موسسات غیر تجاری ثبتی برای ثبت شرکتشان کمک می گیرند. در این مطلب قصد داریم نحوه مشاوره برای ثبت شرکت را بررسی کنیم:

 

چرا هنگام ثبت شرکت نیاز به مشاوره داریم؟

 

ثبت شرکت از مهم ترین کارهای حقوقی می باشد که حتما نیاز به مشاوره دارد. برای این کار حتی باید قبل از شروع مشاوره دریافت شود تا در هنگام ثبت مشکلی پیش نیاید.

موسسه راه روشن در زمینه انتخاب نام شرکت نیز به شما مشاوره رایگان ارائه می کند. این موسسه با مشاوران خود در امور ثبتی دیگر مانند ثبت برند، کارت بازرگانی، ایزو، طرح صنعتی و …

آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

 

وظایف مشاوران ثبت شرکت

 

از جمله وظایف مشاوران ثبت شرکت این می باشد که بر اساس تجربه و مقررات و امور ثبت شرکت ها، اطلاعات کاملی را از مراحل ثبت شرکت و یا موسسات غیرتجاری را در اختیار افرادی که به روش های مختلف با موسسه راه روشن تماس برقرار می کنند، قرار دهند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  مجامع شرکت سهامی خاص

توضیحاتی از این قبیل که موضوع ثبت مد نظر نیاز به دریافت جواز دارد یا نه، و یا اینکه این موضوع قابل ثبت در سازمان ثبت شرکت ها می باشد و یا خیر؟ و یا درصورتی که قابل ثبت است؛ برای ثبت آن چه مدارک و شرایطی مورد نیاز می باشد و یا اینکه جهت ثبت آن به چه مدت زمان نیاز می باشد؟

مراحل امور ثبت و تشکیل شرکت را به وضوح به مراجعه کننده شرح داده و مواردی را که غالب مراجعه کننده ها مانند پرسش ها در خصوص میزان هزینه ثبت شرکت، مدت زمان مورد نیاز جهت ثبت شرکت، مدارک مورد نیاز، شرایط و پیش نیاز ها و مقررارت مالیات بر نوع ثبت شرکت و مسئله پر اهمیت انتخاب نام شرکت و در صورت لزوم روند برند سازی را به صورت مفصل برای مراجعه کننده شرح بدهند.

مشاوره ثبت شرکت را مدیر یا موسسان شرکت می توانند به عنوان وکیل یا نماینده خود برگزینند که در این شرایط بایست در کلیه مراحل انجام کار وی وکالتنامه را همراه خود داشته باشد. چنانچه مدارک ثبت شرکت کامل نبوده و یک سری نواقص داشته باشد در این صورت مشاور ثبتی ثبت شرکت وظیفه دارد تا آن ها را تکمیل نماید.

مواردی که در مورد آن ها مشاوره  ثبت شرکت ارائه می دهد

  • ارائه مشاوره ثبت شرکت مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت سهامی خاص
  • ارائه مشاوره ثبت شرکت تولیدی
  • ارائه مشاوره ثبت برند و علامت تجاری
  • مشاوره در خصوص امور مالیاتی
  • ارائه مشاوره انتخاب نام شرکت
  • ارائه مشاوره ثبت تغییرات شرکت
  • مشاوره هزینه ثبت شرکت ها
  • ارائه مشاوره شرکت بازرگانی
  • مشاوره در مورد انحلال شرکت
  • ارائه مشاوره ثبت موسسات غیرتجاری
پیشنهاد ما برای مطالعه:  پیگیری ثبت شرکتها

مشاوره آنلاین و تلفنی

 

تمامی مشاوره ها علاوه بر حضوری در دفتر موسسه راه روشن به نشانی تهران، اشرفی اصفهانی، سازمان آب غربی، نبش گلستان دوم، پلاک ٣، واحد ۴ ، به صورت تلفنی به شماره ۰۲۱۴۴۰۳۹۵۰۰ نیز انجام می شود. علاوه بر دو روش ذکر شده، به صورت آنلاین در سایت راه روشن به نشانی www.sabterahroshan.com می توانید درخواست مشاوره ارسال کنید.

 

 

امتیاز شما به این مقاله post

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!